2 خبر از کشتی جهان؛

قرارداد 3 ساله اتحادیه جهانی کشتی با شبکه ورزشی یورو اسپورت

اتحادیه جهانی کشتی قرارداد 3 ساله پخش تلویزیونی را با شبکه یورو اسپورت برای پخش مسابقات مهم خود به امضاء رساند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه جهانی کشتی قرارداد 3 ساله ای را به منظور پخش رقابت های مهم خود از جمله رقابت های قهرمانی جهان و اروپا را با شبکه تلویزیونی یورو اسپورت به امضاء رساند.

بر این اساس رقابت های جهانی کشتی سال 2018 در بوداپست مجارستان اولین رقابتی خواهد بود که از شبکه یورو اسپورت برای 54 کشور اروپایی و 16 منطقه آسیا و اقیانوس آرام پخش خواهد شد و همچنین این شبکه قرار است به رشد کشتی از طریق پخش تلویزیونی و اینترنتی کمک کند.

قرارداد شبکه تلویزیونی یورو اسپورت با اتحادیه جهانی کشتی تا بازی های المپیک 2020 توکیو خواهد بود و اتحادیه جهانی کشتی امیدوار است این پخش تلویزیونی فرصتی برای طرفداران ورزشی فراهم کند تا اطلاعات بیشتری راجع به ورزش کشتی بدست آورند.

خبر اتحادیه جهانی کشتی از برگزاری مسابقات جهانی کشتی سنتی

اتحادیه جهانی کشتی در خبری به حضور کشتی پهلوانی در رقابت های جهانی عشایر در کنار سایر کشتی های سنتی خبر داد.

در این گزارش به تلاش اتحادیه جهانی کشتی در حمایت از کشتی های سنتی و حفظ آن ها و برگزاری سومین دوره رقابت های جهانی این رشته در چولپون آتا در قرقیزستان اشاره شده است.

در ادامه به حضور 145 کشتی گیر از 35 کشور در 12 وزن و همچنین درخشش کشورهای ترکمنستان، ازبکستان و قزاقستان در رشته های آلیش زنان، مردان و قزاق کوراش اشاره شده است.

همچنین در ادامه این خبر آمده است، رقابت های جهانی کشتی پهلوانی یکی از سبک های سنتی کشتی ایران با حضور 48 کشتی گیر از 25 کشور جهان در سه وزن برگزار شد و محمد نادری، امید حسن تبار و جابر صادق زاده در این مسابقات به مدال طلا دست یافتند.


بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه:ترکیب رقابت های جهانی اوایل ماه اکتبر اعلام می شود

۲ تغییر در قوانین داوری کشتی


انتهای پیام/

رقابت های جهانی کشتی پهلوانی یکی از سبک های سنتی کشتی ایران از نگاه uww

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار