حلالی: کادرفنی تراکتورسازی مشکل دارد/ دژاگه نباید اعتراض کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تراکتورسازی در مدیریت کادرفنی با مشکلاتی مواجه است و تصمیم گیرنده نهایی ندارد.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف تراکتورسازی از جام حذفی اظهار کرد: تراکتورسازی در کادر فنی با مشکلاتی مواجه است و یک نفر در این تیم تصمیم نهایی نمی‌گیرد. یک مقدار تفکرات فنی زیادی در این تیم وجود دارد و توشاک، پیروانی، تقوی و محمودی هر کدام طرز تفکر متفاوتی دارند و این به ضرر تراکتورسازی شده است.

حلالی:  مدیریت کادر فنی تراکتورسازی مشکل دارد / اختلاف دژاگه با توشاک باید درون خانوادگی حل شود

او ادامه داد: تیم تراکتورسازی با وجود شرایط آب و هوایی آبادان توانست ۳ گل به تیم صنعت نفت آبادان بزند، اما از دقیقه ۷۰ معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ داده بود که این تیم از هم پاشیده شد و پیروزی را با تساوی تعویض کرد و در ضربات پنالتی هم از جام حذفی کنار رفت. با توجه به اینکه ملی پوشان تراکتورسازی خسته بودند نباید از آن‌ها در بازی با صنعت نفت آبادان استفاده می‌شد و تغییرات در ترکیب تراکتورسازی درست نبود. تراکتورسازان بازیکنان شاخصی جذب کردند، اما باید آن‌ها را به خوبی مدیریت کنند تا این تیم تبریزی به موفقیت دست یابد.

تراکتورسازی به تصمیمات کادر فنی اش باخت

حلالی بیان کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خوبی از اشتباهات تراکتورسازی استفاده کرد و به بازی بازگشت و گل‌های خورده را جبران کرد. در مجموع تراکتورسازی به تصمیات غلط کادر فنی خود باخت.

پیشکسوت تراکتورسازی درباره درگیری دژاگه با توشاک تصریح کرد: ما نباید این موضوع را بزرگ نمایی کنیم و بازیکن را در مقابل سرمربی قرار بدهیم. بازیکن نباید نسبت به تعویضش اعتراض کند و باید تابع تصمیم سرمربی اش باشد و این موضوع باید درون خانواده تراکتور حل شود. دژاگه بازیکن باتجربه‌ای است و اگر یک بازیکن جوان بود فوتبالش نابود می‌شد. مسئولان تراکتورسازی باید با او صحبت کنند تا اعتراض به تعویض در تیم تراکتورسازی اشاعه نیابد.

حلالی:  مدیریت کادر فنی تراکتورسازی مشکل دارد / اختلاف دژاگه با توشاک باید درون خانوادگی حل شود

دفاع مرکزی تیم تراکتورسازی باید ترمیم شود

او درباره اشتباهات خط دفاع تراکتورسازی تصریح کرد: خط دفاع تراکتورسازی در چند بازی متزلزل نشان داده و این تیم تبریزی در ارسال از کناره‌ها آسیب پذیر است، بنابراین کادرفنی باید به دنبال ترمیم مرکز دفاع تیم باشد. مدافعان وسط تراکتورسازی باید بیشتر تمرین کنند یا تراکتورسازی با جذب یک دفاع وسط مشکل دفاعی تیم خود را برطرف کند.

تراکتورسازی نیاز به دفاع وسط دارد

حلالی درباره اینکه ضعف خط دفاع تراکتورسازی با جذب رضاییان رفع می‌شود، گفت: رضاییان بازیکن با استاندارد عالی است، اما پست تخصصی او دفاع راست است و تراکتورسازی در فاز تهاجمی مشکلی ندارد و نیاز به دفاع وسط دارد تا در بازی‌ها آسیب پذیر نشان ندهد.

حلالی: کادرفنی تراکتورسازی مشکل دارد/ دژاگه نباید اعتراض کند

برکناری توشاک منطقی نیست

پیشکسوت تراکتورسازی درباره زمزمه‌هایی از برکناری توشاک شنیده می‌شود، گفت: توشاک زمان کوتاهی است که هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفته است و باید به این مربی زمان بدهند و از توانایی هایش استفاده کنند. به نظرم برکناری توشاک در این مقطع زمانی منطقی نیست.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم تراکتورسازی اشتباهاتی در جام حذفی داشت و همین موضوع باعث کنار رفتن این تیم از این رقابت‌ها شد. کادرفنی باید خیلی سریع بازنگری کرده و نقاط ضعف تیمش را برطرف کند تا این تیم در لیگ برتر به موفقیت دست یابد.


بیشتر بخوانید: احتمال جدایی جان توشاک از تراکتورسازی

 شکست شاگردان توشاک در پنالتی‌ها / بازگشت فوق العاده آبادانی‌ها با درخشش کرار و جاناتان


انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار