آپدیت جدید سیستم V11 Pro دوربین آن را به ضبط ویدئوی 4K مجهز می‌کند

آپدیت جدیدی که برای گوشی ویوو، V11 Pro منتشر شده است، دوربین این گوشی را به قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K مجهز خواهد کرد.

آپدیت جدید سیستم V11 Pro دوربین آن را به ضبط ویدئوی 4K مجهز می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی چینی تولید گوشی‌های هوشمند ویوو که به تازگی گوشی V11 Pro را معرفی کرده، آپدیتی برای نرم‌افزار آن منتشر کرده است. این آپدیت ارائه شده برای نرم‌افزار این گوشی ثبات و عملکرد گوشی را بهبود می‌بخشد و یک لانچر جدید هوشمند شبیه کارت Google Now به نرم‌افزار گوشی اضافه می‌کند و حتی جالب‌تر و بیشتر از آن قابلیتی است که به دوربین V11 Pro اضافه می‌شود و آن فیلمبرداری با کیفیت 4K است.

بسته آپدیت ارائه شده برای نرم‌افزار V11 Pro تنها 151 مگابایت حجم دارد و شماره ساخت آن 1.7.6 است. در صورتی که اولین روزها از ضبط ویدئویی با کیفیت 4K توسط دوربین این گوشی صحبتی شنیده نمی‌شد و مشتریان زیادی با توجه به توانا بودن چیپست پردازنده آن یعنی Snapdragon 660 به همین دلیل ناراضی بودند، حالا کسانی که این گوشی را در اختیار دارند، می‌توانند به راحتی و با کیفیت بالا ویدئوهای خود را ذخیره کنند.

با این اوصاف، ویوو بسیار سریع کیفیت فیلمبرداری 4K را به دوربین خود اضافه کرد ولی متأسفانه، ثبات تصویر در این نسخه از آپدیت نرم‌افزار FunTouch دیده نمی‌شود در نتیجه اگر ثابت سازی تصویر در دوربین برای یک کاربر مهم است باید گفت بهتر است به همان کیفیت 1080p در فیلمبرداری قانع باشد تا عکس‌ها تغییر بدی نداشته باشند.

گفتنی است، ویوو گوشی V11 Pro را 12 سپتامبر به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی با پردازنده Snapdragon 660، سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo و نرم‌افزار رابط کاربری FunTouch تولید شده است. نام دیگر این مدل از گوشی ویوو، V11 است.

آپدیت جدید سیستم V11 Pro دوربین آن را به ضبط ویدئوی 4K مجهز می‌کند


بیشتر بخوانید: طراحی آینده تلفن‌های همراه چگونه خواهد بود؟


انتهای پیام/

دوربین V11 Pro با کیفیت 4K فیلمبرداری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار