طرح نظارت بر بازار ویژه محرم

رئیس اداره بازرگانی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها به ویژه در ایام محرم گشت‌های ویژه‌ای تشکیل شده است.

طرح نظارت بر بازار ویژه محرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله کشاورز افزود: این گشت‌ها با حضور مشترک نماینده تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازار تشکیل شده که روزانه قیمت ارزاق عمومی پرمصرف مانند برنج، روغن و شکر را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: هر ماه حدود ۲۵۰ پرونده در خصوص گرانفروشی تشکیل و برای تعیین حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در برخورد با محتکران نیز گشت‌های مشترکی با حضور دستگاه‌های مرتبط، پلیس آگاهی، اماکن عمومی و نماینده دادستان ایجاد شده است.

کشاورز تصریح کرد: کسانی که صاحب کالا، انباردار و عمده فروش هستند باید آخر هرماه موجودی کالای خود را اعلام کنند، در غیر این صورت به عنوان متخلف با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی همچنین گفت: طرحی نظارتی ویژه بازگشایی مدارس داریم که براساس آن با تولید کنندگانی که بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند، برخورد قانونی می‌کنیم.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مردم خواست تخلفات گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ ک

طرح نظارت بر بازار ویژه محرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.