یک پرتغالی، تیم ملی فوتبال مکزیک را به کی‌روش پیشنهاد داد

سرمربی پرتغالی تیم "کروس آسول" مکزیک بیان کرد که دوست دارد کارلوس کی روش را روی نیمکت تیم ملی مکزیک ببیند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت بانکادای پرتغال، "پدرو کاشتینیا"، سرمربی تیم "کروس آسول" مکزیک بیان کرد که کارلوس کی روش، سرمربی ۶۵ ساله دنیای فوتبال بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال مکزیک است. البته کلمبیایی‌ها هم به دنبال جذب این مربی هستند و پیشنهاد می‌کنم تا او سرمربی تیم ملی مکزیک شود.

یک پرتغالی، تیم ملی فوتبال مکزیک را به کی‌روش پیشنهاد داد

او افزود: بسیار دوست دارم تا کی روش را روی نیمکت تیم ملی مکزیک ببینم و با او در ارتباط هستم. البته این ارتباط ربطی به هدایت تیم ملی مکزیک ندارد و به نظر من او مربی فوق العاده‌ای است.

کی روش از سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد.

سایت ال یونیورسال در مصاحبه‌ای دیگر از کاشتینیا نوشت: مسئولان فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی مکزیک نباید گول اسامی را بخورند و سرمربی را انتخاب کنند که کارایی لازم را داشته باشد. من در مکزیک هستم تا از رنگ پرچمم (پرتغال) دفاع کنم و تیم ملی برای من اهمیتی ندارد.

او افزود: در میان گزینه‌ها برای هدایت تیم ملی مکزیک، کارلوس کی روش بهترین گزینه است و دوست دارم تا او سرمربی سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی مکزیک) شود. او با ۳۰ سال تأخیر می‌تواند سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک شود و تجربیاتش را در اختیار ما قرار دهد.

کاشتینیا: دوست دارم کی روش سرمربی تیم ملی مکزیک شود

گفتنی است، پدرو کاشتینیا ۴۷ ساله متولد پرتغال است و سابقه مربیگری در تیم‌های الهلال عربستان، پاناتینایکوس یونان، اسپورتینگ لیسبون پرتغال، الغرافه قطر و گلاسکو رنجرز اسکاتلند را دارد و پس از درخشش روی نیمکت کروس آسول مکزیک، نامزد هدایت تیم ملی این کشور شد که در گفتگو با رسانه‌ها این موضوع را رد و کی روش را بهترین گزینه ال تری (لقب تیم ملی مکزیک) دانست.


بیشتر بخوانید: واکنش کی روش به پیشنهاد تمدید قرارداد

وزارت ورزش برای پرداخت حقوق کی‌روش دست به جیب می‌شود؟

داور دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال مشخص شد

5ملی پوش ایران در آستانه محرومیت از جام جهانی

کی روش: شانس صعود به مرحله بعد جام جهانی افتخار بزرگی استسرمربی تیم ملی ایران تهدید شد


انتهای پیام/

مکزیکی ها همچنان خواستار جذب کارلوس کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
سلام. ایشالاه به حرف هم‌وطنش گوش بده و هدایت تیم مکزیک رو قبول کنه. شما تصور کنید با دستیاراش اگه سالی ۵ میلیون دلار هم بگیره که مطمئنن بیشتر میگیره یه چیز حدود ۷۰ میلیارد تومن میشه تازه به جز یه سری مزایا از قبیل پاداش، مترجم و اجاره خونه. میدونید با این پول چه کارها میشه واسه مردم کرمانشاه انجام داد
Germany
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
کی روش الان ایرانه ؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
من عاشق فوتبالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
قای کیروش به سلامت
آخرین اخبار