فرماندار اردبیل مطرح کرد؛

تمهیدات لازم برای تجمع تاسوعا و عاشورای حسینی اندیشیده شده است

فرماندار اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه تجمع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل اندیشیده شده است.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه تجمع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل اندیشیده شده است و امسال نیز این تجمع به صورت باشکوه و در شان حسینیت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که باری دیگر مردم حسینی اردبیل با حضور خود در تجمع تاسوعا و عاشورای حسینی وحدت و همدلی را به همگان نشان می‌دهند افزود: تجمع عاشوراییان اردبیلی زبانزد عام و خاص است که این مراسم به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

فرماندار اردبیل گفت: این تجمع به صورت زنده از شبکه‌های سراسری پخش می شود تا همگان عزاداری باشکوه مردم اردبیل را به صورت زنده ببینند و در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم پیاده‌سازی شده است.

زنجانی تصریح کرد: امروز وظایف و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای هر چه باشکوه برگزار شدن تجمع عاشوراییان در اردبیل انجام شد و مردم نیز در این زمینه وظایف حساسی دارند.

وی اظهار کرد: خدمات‌رسانی به حسینیان و مسافران نیز در این ایام انجام می‌شود تا دغدغه و نگرانی در این زمینه وجود نداشته باشد و با توجه به این که سه روز تعطیلی داریم برنامه‌ریزی شده تا از لحاظ خدمات‌رسانی بهترین شرایط را داشته باشیم.

فرماندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی از جمله اورژانس و مراکز مختلف آماده هستند تا در تجمع بزرگ خدمات‌رسانی کنند و در این زمینه مشکلی نداریم.

زنجانی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری نماز ظهر عاشورا انجام شده و به صورت زنده این برنامه پخش می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای آئین توزیع شمع در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه اقدامات لازم انجام یافته است و امسال نیز برنامه‌های ماه محرم در شان مردم دارلارشاد اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تجمع به صورت زنده از شبکه‌های سراسری پخش می شود

برچسب ها: عزاداری حسینی ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.