بهره برداری بیش از ۱۲ هزار واحد در مناطق زلزله زده تا پایان شهریور

رئیس ستاد بازسازی استان کرمانشاه گفت: دولت از ابتدای وقوع زلزله مهیب آبان پارسال ، خدمات بسیار خوبی به زلزله زدگان غرب کرمانشاه ارائه کرده است که سیاه نمایی این اقدام ها صورت گرفته دور از انصاف است.

بهره برداری بیش از  ۱۲ هزار واحد در مناطق زلزله زده تا پایان شهریوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضا خواجه‌ای  رئیس ستاد بازسازی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای وقوع زلزله، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، ۱۲ ستاد اجرایی را در مناطق زلزله زده مستقر کرد و با تمام توان در کنار مردم حادثه دیده برای بازسازی این مناطق توان خود را به کار گرفته و تا پایان بازسازی نیز در کنار زلزله زدگان است تا اتمام بازسازی را با مردم این مناطق جشن بگیریم.

خواجه‌ای ادامه داد: در مجموع ۳۵ هزار واحد احداثی در شهر و روستا داشتیم که از این میزان ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد تخریبی نوع یک هستند و ۶۰ هزار واحد نیز تعمیری می‌باشند.

وی اضافه کرد: از مجموع ۳۵ هزار واحد احداثی تعداد ۳۳ هزار و ۷۲۸ واحد پی کنی، ۳۰ هزار و ۱۴۵ واحد آرماتوربندی، ۲۳ هزار و ۷۹۰ واحد اسکلت بندی، ۱۳ هزار و ۳۲۳ واحد دیوار چینی، ۱۷ هزار و ۶۰۰ واحد نیز سقف گذاری و ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد نیز در مرحله اجرای گچ و خاک انجام شده است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: تا پایان شهریورماه با مشارکت مردم ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در مناطق زلزله زده به بهره برداری می‌رسند ضمن اینکه از مجموع ۵۸ هزار و ۳۲۹ واحد تعمیری کار تعمیر ۵۱ هزار و ۷۰۰ واحد انجام شده است.

انتهای پیام/ز


۳۵ هزار واحد احداثی در شهر و روستا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.