فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله در کردستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) در استان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار محمدحسین رجبی گفت: رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) روز دوشنبه (۲۶ شهریور) با حضور ۲۰ گردان از بسیجیان سپاه بیت المقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: در سنندج سه گردان، دهگلان یک گردان و مابقی شهرستان‌ها هرکدام ۲ گردان برای حضور در این رزمایش پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: امسال به دلیل اینکه ترکیبی از فتنه‌ها و تهدیدات دشمن از جمله عملیات روانی علیه مردم کشور، جنگ اقتصادی و سایر توطئه‌ها را شاهد هستیم ضرورت برگزاری این رزمایش بیش از پیش احساس می‌شد.

وی ادامه داد: این رزمایش با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» و با هدف سازماندهی و آمادگی بسیجیان برای روز‌های سخت همچون مقابله با جنگ روانی دشمن، جلوگیری از تحرکات دشمن، تقویت روحیه مردم، مایوس سازی دشمن و تقویت نیرو‌های بسیجی طراحی شده است.

سردار رجبی ذکر کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) دو مرحله است که مرحله اول آن از یک ماه پیش با اعزام و بکارگیری گروه‌های جهادی در سطح استان اجرا شده و در روز‌های پایانی آن هستیم.

وی افزود: در این راستا ۲۷۰ گروه از نهم تا ۲۹ شهریورماه در مناطق محروم استان حضور دارند و به رفع محرومیت و پیشرفت و سازندگی این مناطق کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مرحله دوم این رزمایش را در روز دوشنبه هفته جاری و به صورت تجمع بسیجیان عنوان کرد و گفت: در مهرماه نیز یک رزمایش کشوری با حضور ۵۰ هزار بسیجی برگزار خواهیم کرد که فقط مختص به استان کردستان بوده و در حوزه مقابله با تهدیدات نرم و نیمه سخت دشمن است.

وی تصریح کرد: علیرغم تمامی توطئه‌هایی که دشمن به کار بسته است، مردم ما عنصر و رمز اصلی ماندگاری و پایداری انقلاب بوده و همیشه در صحنه‌های مهم مردم حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/م

اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله در کردستان

 

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.