اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده، با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده در چهارمحال و بختیاری، روز گذشته شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ و در نشست معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با فعالان سیاسی و اجتماعی این استان در شهرکرد آغاز شد.

علی یاراحمدی مدیر طرح گفتگوی ملی خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح فعالیت خود را با همکاری معاونت ریاست جمهوری در حوزه امور زنان و خانواده و انجمن جامعه شناسی ایران، از شهریورماه سال گذشته در کشور آغاز کرد.

وی با بیان اجرای این طرح در ۲ مرحله آموزش تسهیلگران و آموزش خانواده افزود: در مرحله اول ۴۰ نفر از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های غیردولتی و روزنامه نگاران حوزه خانواده و در مرحله بعد، اعضای خانواده ۴۰ محله در استان آموزش‌های لازم را فرا می‎گیرند.

یاراحمدی اضافه کرد: هدایت گفتگو‌ها و توانمندسازی درون و بیرون خانواده، ارتقای سطح آگاهی و تعامل و همکاری اعضای خانواده در تعارض بین نسل‌ها با کمک ارزش‌ها و تکنیک‌های تسهیل گری از اهداف اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری نوزدهمین استانی است که طرح ملی گفتگوی خانواده در آن اجرا می‌شود.

گفتنی است: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به منظور بررسی طرح‌ها و برنامه‎های حوزه امور زنان و خانواده، به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

انتهای پیام/ف

سفر معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار