رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد؛

برقراری 526 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در روز گذشته526 تماس با سامانه 125 تماس برقرار شد که از این تعداد تماس 17 مورد منجر به عملیات شد.

برقراری 526 تماس با سامانه 125 همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد:  بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 24 شهریور ماه، 9 عملیات اطفای حریق و هشت عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 24 شهریور ماه شهروندان 526 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 17 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: همچنین 14 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 120 تماس اشتباه و متاسفانه 374 مورد ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 9 مورد آتش سوزی شامل حریق خودرو در مجیدآباد، دو مورد حریق ضایعات چوب در میدان فلسطین و روستای کنجینه و 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در دانشگاه بوعلی، سنگستان، جاده رباط، بلوار شهید فهمیده، جولان و هنرستان بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین هشت مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان باباطاهر و خیابان جهاد، نجات حیوانات در اسلامشهر، مهار حیوانات در خیابان عارف، عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در بلوار مطهری، عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در چهارراه میدان بار، رها سازی اندام بدن از داخل اشیاء فلزی در مهدیه و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 6 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

انجام 17 عملیات توسط آتش نشانان همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.