هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان در سنندج برپا می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی دومین نمایشگاه بین المللی و هشتمین نمایشگاه استانی کتاب مهرماه امسال در سنندج خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی با اشاره به اینکه هفتمین دوره نمایشگاه کتاب استانی برای نخستین بار به صورت بین المللی و با حضور ناشرانی از اقلیم کردستان عراق سال گذشته در سنندج برپا شد،گفت:این دوره از نمایشگاه کتاب برای دومین سال به صورت بین المللی با حضور ۵۷۲ ناشرداخلی و ۵ کشورخارجی برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه زمینه شرکت تمامی ناشران استانی نیز در این نمایشگاه فراهم شده است، بیان کرد: در سطح بین المللی هم تلاش شده زمینه حضور ناشران  کشور های خارجی شامل افغانستان، سوریه، لبنان، مصر و اقلیم کردستان عراق در این نمایشگاه فراهم شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهارداشت: بعد از اعلام فراخوان شرکت در این نمایشگاه تاکنون ۵۷۲ ناشر برجسته کشورمان برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کردند.

قلعه شاخانی گفت: از آنجا که این نمایشگاه همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می شود ناشران کتاب دانشگاهی و آموزشی هم در این دوره حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان از تاریخ ۱۸ الی ۲۳ مهرماه امسال در سنندج برپا می شود.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان در سنندج

 

برچسب ها: بازنشر ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.