فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه

معروف بزرگی هم هست و آن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: برخی از مدیران در دفاع از انقلاب کوتاهی می کنند و لکنت زبان دارند.

معروف بزرگی هم هست و آن حفظ نظام  جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه   امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از برترین های امر به معروف و نهی از منکر دستگاههای دولتی کرمانشاه با تسلیت ایام محرم اظهار داشت:امر به معروف اساس دین ما و براساس فرهنگ عاشورایی است و استحکام و پیروزی های انقلاب و دوران دفاع مقدس برگرفته ازهمین فرهنگ بوده است.

وی افزود: امروز وقتی بحث امر به معروف را مطرح می کنیم تنها به معروفات و منکرات کوچک می پردازیم اما معروف بزرگی هم هست و آن حفظ نظام است که امام راحل آن را از نماز هم بالاتر می دانست.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد:امروز پایه های مستحکم نظام ما در معرض خطر و سست شدن قرار گرفته و منکراتی انجام می شود که این پایه ها را تهدید می کند.

وی بیان کرد:۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت حکومت و ابزار تحقق شعارهای انقلاب در اختیار داشتیم تا حکومت دینی و اسلامی را برای رسیدن به تمدن اسلامی پایه ریزی کنیم.

سردار ریحانی با بیان اینکه ۴ خطر برای تمام جوامع وجود دارد گفت: انجام کارهای بزرگ و به دست گرفتن آن توسط افراد فرو مایه وتنگ نظر، کنار گذاشتن افراد متعهد و انقلابی، دچار حاشیه شدن و آگاهانه در جاده دشمن قدم زدن از جمله این موارد است.

 

انتهای  پیام/ز


امروز پایه های مستحکم نظام ما در معرض خطر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار