کشف اموال مسروقه میلیاردی در اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: با اقدامات پلیسی اموال مسروقه میلیاردی در انباری در اردبیل کشف شد.

سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انبار تعداد قابل توجهی اموال مسروقه در یک مکان در جاده مغان، روبه‌روی امامزاده سیدصدرالدین اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی در این زمینه آغاز شد.

وی بیان کرد: پس از محرز شدن صحت گزارش‌های دریافتی و اطمینان از انجام اقدامات غیرقانونی در این مکان ماموران انتظامی با هماهنگی‌های لازم با عوامل دستگاه قضایی در زمینه بازرسی از این انبار اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: در بازرسی‌ها از این انبار تعداد قابل توجهی اموال مسروقه از این مکان کشف شد که ارزش این میزان اموال در حدود سه میلیارد ریال بوده است.

سردار عبدی تصریح کرد:‌ 2 تن سیم کابل و 532 عدد انواع باطری خودرو از جمله اموال مسروقه بوده که در این انبار نگهداری می‌شده که پس از کشف این انبار نگهبان آن که فردی معتاد بود نیز دستگیر شد.

وی گفت: دستگیری سارقان و خریداران این اموال مسروقه نیز به صورت ویژه در دستور کار پلیس بوده و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم هر چه زودتر عاملان این سرقت‌ها را دستگیر کرده و در اختیار دستگاه قضایی قرار دهیم.

وی پیشگیری، کنترل و مهار و مبارزه با سرقت را از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و اظهار کرد: انتظار می‌رود در این زمینه شهروندان نیز همکاری لازم را دشته و با توجه به آموزش های همگانی و هشدارهای انتظامی اجازه سوء استفاده به چنین افردی را ندهند.

انتهای پیام/ح

دستگیری سارقان و خریداران اموال مسروقه در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار