یک سال حبس و جزای نقدی جریمه واحد صنعتی آلاینده

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی گفت: یک واحد آلاینده که پساب تولیدی را بدون ملاحظات زیست محیطی در رودخانه گوگرد جاری می ساخت برخورد کردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جهانگیر امیری سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی  گفت: در راستای پایش‌های مستمر و دوره‌ای مأمورین اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان، به یک واحد آلاینده سنگ شکن، شستشو و دانه بندی شن و ماسه که پساب تولیدی را بدون ملاحظات زیست محیطی در رودخانه گوگرد جاری میساخت و تهدیدی علیه بهداشت عمومی منطقه شده بود برخورد کردیم.

امیری افزود: پس از مشاوره و ارائه راهکار‌های لازم و ابلاغ اخطاریه از سوی این اداره مبنی بر رفع آلایندگی و اصلاح سیستم تصفیه پساب این واحد، و عدم توجه به اخطاریه‌ها، این اداره شهرستان ضمن هماهنگی با اداره کل متبوع ومعرفی این واحد به مرجع قضایی، طبق قانون مدیریت پسماند، مالک واحد به جزای نقدی یکصد میلیون ریال و تحمل یکسال حبس محکوم گردید.
 
 وی ادامه داد: همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری ثلاث باباجانی، مالک این واحد ملزم به رعایت موازین مورد نظر اداره محیط زیست و کسب تأییدیه این مرجع برای شروع مجددفعالیت گردید.

امیری  افزود: پایش مداوم واحد‌های صنعتی و برخورد قانونی با واحد‌های آلاینده سطح شهرستان تا رفع کامل آلودگی به طور جدی در دستور کار این اداره قرار دارد.
 
انتهای  پیام/ز
 

پایش مداوم واحد‌های صنعتیو برخورد قانونی با واحدهای آلاینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار