آغاز فعالیت‌های خانه کودک و نوجوان حوزه هنری بوشهر

خانه کودک و نوجوان حوزه هنری بوشهر با حضور افسانه شعبان نژاد یکی از نویسندگان برجسته ادبیات کودک و نوجوان کشور آغازبه کار کرد.

آغاز فعالیت‌های خانه کودک و نوجوان حوزه هنری بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس حوزه هنری بوشهر تاسیس دفتر ادبیات کودک و نوجوان را یکی از دغدغه‌های اصلی این حوزه عنوان کرد و گفت: ادبیات کودک و نوجوان استان با توجه به ظرفیت بالای آیین‌ها و افسانه‌ها و وجود استعداد‌های برجسته استانی همچنان از تالیف و تدوین جدی خالی است.

امید پارسایی فر افزود: هر کدام از افسانه‌ها و قصه‌های بومی مرز‌هایی دارند و باید نویسنده کودک و نوجوان این مرز‌ها رابرای تبدیل شدن به یک اثر مستقل و به روز ادبی رعایت کند.

وی بیان کرد: نگارش داستان امروزی از زندگی و شخصیت‌های مشاهیر استان، نقطه آغاز راه ما برای فعالیت‌های خانه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری استان بوشهر است.

رئیس حوزه هنری بوشهر ابراز امیدواری کرد: با نگارش این کتاب‌ها و انتشار آن‌ها راه برای تالیف آثار دیگر نویسندگان استانی فراهم شود.

پارسایی فر با تاکید بر استعداد‌های خوب استان بوشهر در حوزه ادبیات کودک و نوجوان گفت: در آینده آثار برجسته‌ای به کمک نویسندگان ملی ازجمله مصطفی رحماندوست و افسانه شعبان نژاد و نویسندگان استانی تولید خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

خانه کودک و نوجوان حوزه هنری بوشهر راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.