مدارس برای سرویس دانش آموزان از خودرو‌های با صلاحیت استفاده کنند

مدیر آموزش پرورش گناوه گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک آموزش وپرورش این شهرستان، مدیران مدارس برای سرویس دانش آموزان از خودرو‌های مجازرانندگی دارای صلاحیت برابر آیین نامه اجرایی استفاده کنند.

مدارس برای سرویس دانش آموزان از خودرو‌های با صلاحیت استفاده کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک آموزش و پرورش این شهرستان افزود: مدیران باید نسبت به رعایت ظرفیت خودرو‌های سرویس توجه و مدارس دارای بار ترافیکی و امنیتی را برای نظارت و کنترل ویژه به نیروی انتظامی معرفی کنند.

وی اظهارداشت: اعضای شورای ترافیک آموزش و پرورش نسبت به ساماندهی سرویس‌های مدارس ازجمله قیمت، کنترل و نظارت توجه جدی داشته باشد.

احمدی گفت: به منظور امنیت بهتر در مدارس دخترانه، لیست محل تحصیلی آنان توسط کارشناس حراست آموزش وپرورش قبل از بازگشایی به نیروی انتظامی و پلیس راهور ارسال شود.

مدیر آموزش وپرورش گناوه افزود: واحد ترافیک شهرداری در زمینه تامین تجهیزات ایمنی، تکمیل علایم راهنمایی و رانندگی در مقابل مدارس، ایجاد توقف گاه برای سوار و پیاده شدن دانش آموزان و خط کشی معابر در سطح شهر تا قبل از بازگشایی مدارس اقدام کند.

وی ادامه داد: سازمان حمل و نقل شهرداری و اتحادیه تاکسیرانی در تامین خودرو‌های موردنیاز مدارس، تعیین و صدور کارت صلاحیت و برچسب ویژه برای رانندگان اهتمام ورزد.

احمدی اظهارداشت: پلیس راهور با تخلفات خودرو‌های سرویس و جلوگیری از فعالیت خودرو‌های غیرمجاز برخورد و تخلفات عوامل اجرایی و کنترل مدارس دارای بارترافیکی را انعکاس دهد.

مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: نرخ پیشنهادی کرایه تاکسی درون شهری برای دانش آموزان بصورت ماهانه یک میلیون ریال است که در فروردین ماه این میزان باید نصف شود.

انتهای پیام/م

خودروهای مجاز رانندگی در سرویس مدارس استفاده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.