معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار درآذربایجان شرقی؛

طرح ساماندهی نانوایی های آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار درآذربایجان شرقی،گفت:طرح ساماندهی و درجه بندی واحدهای تولیدی نان در آذربایجان شرقی اجرا می شود.

ساماندهی نانوایی های آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار درآذربایجان شرقی،با بیان این خبر در کارگروه آرد ونان گفت : با ساماندهی نانوایی های آذربایجان شرقیاجرای این طرح ، هر یک از نانوایی ها نیز مانند واحد تولید مواد غذایی باید از استانداردها ، ملزومات و تجهیزات برخوردار باشند.


جهانگیری افزود : بر اساس شاخص های تعریف شده در طرح ، هر واحد باید حداقل 60 درصد امتیازات را کسب کند تا مجوز فعالیت داشته باشد.


جهانگیری با اشاره به شناسایی 800 نانوایی بدون مجوزهای مورد نیاز این صنف در تبریز خاطرنشان کرد : به زودی این واحدها تعیین تکلیف می شوند چرا که در مقوله نان هیچ سهل انگاری قابل قبول نیست.


وی گفت : برای سنجش وضع تولید نان نیازمند آزمایشگاههایی هستیم که هزینه ای برای تولیدکنندگان دارد اما این مشکل نباید مانع اجرای طرح شود به همین دلیل در ابتدا با هماهنگی اتحادیه ها ، دانشگاهها ، بخش خصوصی و برخی دستگاههای اجرایی مقدمات انجام آزمایشها فراهم خواهد شد.


معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار با تاکید بر حفظ بهداشت و کیفیت در مواد اولیه ، روند تولید و کیفیت نان عرضه شده افزود : واحدهای شناسه دار که از دستگاههای مربوطه تاییدیه های لازم را دریافت می کنند ، بر اساس کیفیت محصول ارائه شده و طبق جدوال مربوطه می توانند قیمت گذاری کنند.

انتهای پیام/

 

ساماندهی نانوایی های آذربایجان شرقی

برچسب ها: اخباراقتصادی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار