تجهیز 60 درصد مدارس استان اردبیل به سیستم‌های گرمایشی استاندارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 60 درصد مدارس استان اردبیل به سیستم‌های گرمایشی استاندارد تجهیز شده‌اند.

دولت لطفی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: 60 درصد مدارس استان اردبیل به سیستم‌های گرمایشی استاندارد تجهیز شده‌اند و تا آبان‌ماه امسال نیز مقرر شده تا 15 درصد دیگر به این سیستم‌ها تجهیز شوند .

وی در خصوص احداث و تجهیز مدارس نیز افزود: در راستای احداث و تجهیز مدارس و واحدهای آموزشی در سطح استان امسال اقدامات خوبی انجام شده به طوری که تا مهرماه امسال شاهد بهره‌برداری از 108 کلاس درس، سه سالن ورزشی و تجهیز و بهسازی مدارس با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه برای احداث و تکمیل این تعداد کلاس درس که در قالب 24 مدرسه بوده بیش از 137 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود:‌ از 108 کلاس درس جدید که مهیای حضور دانش‌آموزان در مهرماه امسال خواهند بود تعداد 14 مدرسه با 66 کلاس درس توسط خیرین احداث شده است.

لطفی هوشمندسازی مدارس را از مهمترین اهداف و برنامه‌ها برشمرد و بیان کرد: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر 25 درصد مدارس استان اردبیل به سیستم‌های هوشمند مجهز شده‌اند که در راستای ارتقای کیفیت آموزش‌ها تلاش و جدیت بر توسعه هوشمندسازی مدارس است.

انتهای پیام/ ع

هوشمندسازی مدارس از اهداف اصلی آموزش و پرورش است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار