نجات ۴ هزارنفر از دریای مازندران

تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و ناجیان مستقر در ساحل استان از آغاز طرح کاهش غریق تا کنون ۴ هزار و ۲۴۳ نفر را نجات دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: از آغاز طرح کاهش غریق  تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و ناجیان مستقر در ساحل استان تاکنون چهار هزار و ۲۴۳ نفر را از دریا  نجات دادند.

وی افزود: در این طرح بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان مستقرهستند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان درقالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی استان که از خرداد ماه سالجاری آغاز شد تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

اکبری با بیان اینکه در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۲۱۰ نفر مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند افزود: بیش از ۸ هزار و ۸۶۹ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر استان از خدمات امدادی سرپایی بهره‌مند شدند.

وی گفت: برای اجرای عملیات امداد و نجات ساحلی بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۵۲ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، ۵۸ دستگاه موتورسیکلت، ۱۴ فروند قایق نجات، ۱۳ دستگاه جت اسکی و ۱۰ فروند شناور دریایی مشارکت دارند.

وی به مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد: هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

انتهای پیام /ر

هشدارنجاتگران هلال احمر به مسافران درمناطق پرخطر دریا

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.