سردار رجبی مطرح کرد:

امنیت کنونی کردستان، "امنیت پایدار مردمی و بومی" است/آمادگی مقابله با هر تهدیدی را داریم

امنیت کنونی کردستان،

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: نیرو‌های مسلح مدافع در کردستان که در مقابله با تهدیدات استکبار حضور دارند، از جنس بسیجیان و از نیرو‌های مردمی و بومی همین استان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ سنندج، با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: امسال در استان کردستان ۲۰ گردان بیت‌المقدس در مرحله دوم رزمایش حضور دارند و همزمان با سنندج، در ۹ شهرستان دیگر این رزمایش برگزار می‌شود.

وی گفت: مرحله نخست رزمایش، با رزمایش بسیجیان اردو‌های جهادی و با حضور ۳۰۰ گروه جهادگر در راستای ارائه خدمت به مردم مناطق محروم از نهم شهریورماه در استان فرهنگی کردستان آغاز شده و این گروه‌های جهادی غیر از اقدامات انجام‌شده در حوزه محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و مأموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: جمع نفرات، خادمین، بسیجیان و مجموعه کسانی که عشق خدمت به مردم در دل دارند و در حوزه محرومیت‌زدایی به مردم شریف کردستان خدمت می‌کنند، شاید ۱۰ برابر این گروه اردو‌های جهادی باشد که در شروع مرحله اول رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ حضور دارند.

امروز بسیجیان کردستانی "نظم و انسجام" و "آمادگی و توان" خود را به نمایش گذاشتند

وی ادامه داد: امروز مرحله دوم رزمایش است که در آن «نظم و انسجام» و «آمادگی و توان» برادران و خواهران بسیجی در تمامی شهرستان‌های استان کردستان به نمایش گذاشته می‌شود.

سردار رجبی افزود: مرحله اصلی رزمایش در مهرماه برگزار می‌شود که در آن بیش از ۵۰ هزار بسیجی باهدف مقابله با تهدیدات نرم و سخت در مرکز استان کردستان گرد هم می‌آیند و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

وی اظهار کرد: عنصر اصلی، تشکیل‌دهنده و زینت‌بخش رزمایش مهرماه حضور بسیجیان همیشه در صحنه و متعهد استان است که شاهد شکوه و عظمت آن خواهیم بود.

بسیجیان متعهد، جهادگر و شهادت‌طلب از ابتدای انقلاب تاکنون، استکبار را بر سرجای خود نشانده‌اند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: هدف از برگزاری این رزمایش نمایش اقتدار و آمادگی، ارتقاء و سازماندهی بسیج» در روز‌های سخت است؛ بسیجیان متعهد، جهادگر و شهادت‌طلب از زمان پیروزی نهضت و آغاز جنگ تحمیلی بر علیه ایران، حضور فعال داشتند و استکبار را بر سرجای خود نشاندند و در همه صحنه‌ها برخورد جدی با دشمنان کردند.

وی اضافه کرد: بسیجیان جهادگر و شهادت‌طلب از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون که سال چهلم انقلاب اسلامی است، با سربلندی در مقابله با استکبار جهانی ایستادگی کرده‌اند و این نشان از عظمت بسیجیان است.

نیرو‌های مسلح مدافع در کردستان از جنس بسیجیان و بومی همین استان هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: نخستین پیام و هدف این رزمایش و حضور بسیجیان، ارتقای آمادگی‌های عملیاتی و عمومی همراه با سازماندهی این عزیزان است؛ در زمان جنگ «جذب، آموزش و اعزام» مورد هدف بود، اما اکنون، چون اعزام و جنگی نداریم، جنگ ما در مرحله کنونی «مقابله با استکبار» و سازماندهی اعزام برای اردو‌های جهادی و ارائه خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه این استان به‌لحاظ مرزی بودن، قومیتی، فرهنگی و مذهبی ویژگی‌های خاص خود را دارد، به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در سفر خود به استان کردستان که باید این سفر را نقطه عطفی در تاریخ کردستان بدانیم، اشاره کرد و ادامه داد: «قومیت در کشور تهدید نیست، بلکه یک فرصت است» و مصداق فرمایش معظم‌له همین است که بسیجیان از شهر‌های مختلف کردستان در همه صحنه‌هایی که انقلاب نیاز دارد، حضور دارند.

امنیت کنونی کردستان، "امنیت پایدار مردمی و بومی" است

سردار رجبی افزود: نیرو‌های مسلح مدافع در کردستان که در مقابله با تهدیدات استکبار حضور دارند، از جنس بسیجیان و از نیرو‌های مردمی و بومی همین استان هستند.

وی با بیان اینکه آسایش و امنیت، دو نعمت بسیار بزرگ، ضروری و مهم است، اظهار کرد: امنیت کنونی کردستان، «امنیت پایدار مردمی و بومی» است و خود مردم که امنیت را بالاترین نعمت می‌دانند، در بطن این امنیت حضور دارند.

آمادگی مقابله با هر تهدیدی را داریم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: همه این حضور‌ها و برگزاری رزمایش‌ها برای آمادگی مقابله با هر تهدیدی از سوی دشمنان است و امیدواریم این رزمایش‌ها روز به روز به سازماندهی و کیفیت کار در آمادگی‌ها اضافه کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: به همه دنیا و مستکبران عالم اعلام می‌کنیم که این بسیجیان و نسل امروزی ادامه‌دهندگان راه و نسل پیشمرگان مسلمان کُرد هستند که همیشه در دفاع از انقلاب اسلامی پیش قراول بودند.

همه ما کردستانی‌ها در مقابله با دشمنان "آماده‌تر" از همیشه و بیش‌تر از گذشته "هوشیار" هستیم

سردار رجبی عنوان کرد: ما تمام مردم و بیش از ۵۰۰ هزار بسیجی کردستانی «به‌صورت یکپارچه» اعلام می‌کنیم، اگر نظام سلطه و استکبار جهانی دل خوش کرده که بتواند در حوزه قومیت و تفرق مذهبی کاری انجام بدهد و خوابی ببیند، خوابش آشفته خواهد شد.

وی ادامه داد: همه ما کردستانی‌ها با حضور در صحنه، تمام توطئه‌ها و اقدامات شوم دشمنان را خنثی می‌کنیم و اکنون آماده‌تر از همیشه و بیش‌تر از گذشته هوشیار هستیم و هر تهدیدی را در هر سطحی می‌شناسیم و امید بیگانگان را ناامید خواهیم کرد که مصداق آن حضور بسیجیان در میدان است که عاشقانه و بدون هیچ چشمداشتی حافظ نظام و دین مبین اسلام هستند.

دشمن نمی‌تواند اهداف شوم خود را در کردستان پیش ببرد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خطاب به تمام مردم ایران گفت: مردم شریف کردستان همان طور که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سیلی محکم و دست رد به سینه استکبار جهانی زده‌اند، این اطمینان را می‌دهند که ما مرزداران و مدافعان خوبی برای دین مبین اسلام و نظام هستیم.

وی اضافه کرد: اگر دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کردستان است، بداند، یقیناً نمی‌تواند اهداف و کاری پیش ببرد و ناامید خواهند شد، گرچه تاکنون نیز با هوشیاری علما، مردم و بسیجیان ناامید شده‌اند.

قدردانی "سردار رجبی" از تمام بسیجیان کردستانی؛ بابت عظمت کار و حضورتان سر تعظیم فرود می‌آورم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: در «یک کلام» حضور ما در این رزمایش و رزمایش‌های آتی و مهرماه آمادگی در هر سطحی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، از مرز، از قومیت هماهنگ و فرصت برای نظام و هماهنگی و وحدت مسلمانان شیعه و سنی در کردستان را نشان می‌دهد و پیام بزرگی برای ایران است و باید دشمنان با شنیدن پیام‌های بسیجیان و اقدامات پیش‌رو، بیش از گذشته به امید‌های خود ناامید شوند چراکه نمی‌توانند کاری پیش ببرند.

سردار رجبی در پایان با قدردانی از حضور تمام بسیجیان خطاب به آنان گفت: بابت عظمت کار و حضورتان در این میدان سر تعظیم فرود می‌آورم و از همه مهمانان حاضر نیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ز

خواب دشمنان را برای ایجاد تفرقه قومی و مذهبی در کردستان آشفته می‌کنیم

برچسب ها: سپاه پاسداران ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.