افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته با واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان از ۱۰ پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سردار علی رزمجو از برگزاری مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش بین ۱۰ تا ۱۳ مهرماه در مرکز استان بوشهر تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان تشیکل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان تجمع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان در تهران در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: ارتقای توان و آمادگی گردان‌های بسیج٬ امید به آینده، نشاط در جامعه، نشان دادن اقتدار بسیج، ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان از اهداف مهم برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برپایی گشت‌های محله محور در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: این گشت‌ها با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای ارتقاء امنیت در نقاط مختلف محلات شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر مستقر می‌شوند.

سردار رزمجو از افتتاح ۳۰ واحد مسکونی مددجویی در استان خبر داد و افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس ۳۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد افتتاح و به نیازمندان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت دو قرارگاه پیشرفت، آبادانی و بسیج سازندگی در سپاه استان بوشهر بیان کرد: در هفته دفاع مقدس طرح سد آب‌خیزداری روستای پرچونک پشتکوه دشتستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از افتتاح ۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان در هفته دفاع مقدس خبرداد و خاطرنشان کرد: ۴۰ پروژه عمرانی و اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس شامل واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان و افتتاح ۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار رزمجو ساخت، ترمیم و مرمت حسینیه‌ها، مدارس، مساجد، خانه عالم، مراکز بهداشتی درمانی و راهسازی را از جمله برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بوشهر به صورت مشارکتی ۵۰ درصد از سوی دستگاه‌های اجرایی و ۵۰ درصد از سوی سپاه تامین اعتبار می‌شود.

انتهای پیام/م

۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی استان بوشهر در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.