آمادگی پلیس راه قزوین برای تعطیلات ایام سوگواری سالار شهیدان

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با مصادف شدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با روز‌های پایانی تعطیلات تابستان، پلیس راه استان با گشت‌های پلیسی، ایمنی سفر را در محور‌های مواصلاتی برقرار می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛  سردار مهدی محمودی ️ فرمانده انتظامی استان گفت: از عصر روز فردا تا روز شنبه ۳۱ شهریور ماه شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان خواهیم بود که به منظور ایجاد امنیت ترافیکی و سفری ایمن برای رانندگان پلیس راه استان تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کرده است.

سردار محمودی افزود: برای جلوگیری از تخلفات رانندگی ۶ ایستگاه پلیس راه در جاده‌های استان مستقر است و گشت‌های محسوس و نامحسوس افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین‌های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند اضافه کرد: ۲۶ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۴۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی فعال است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تردد روزانه ۲ هزار دستگاه اتوبوس از محور‌های مواصلاتی استان گفت:: نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به ویژه رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد.

سردار محمودی خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودرو‌های آنان برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان از رانندگان خواست قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان یابند و در زمان رانندگی سرعت مطمئن را رعایت کنند.

انتهای پیام/

تدابیر پلیس راه استان قزوین در ایام سوگواری سالار شهیدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.