46کشته و زخمی در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون حامل سوخت در اصفهان / 10 مصدوم از بیمارستان مرخص شدند/ اسامی مصدومان + تصاویر

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: شامگاه گذشته بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری بین شهری با یک کامیون حامل سوخت در اتوبان کاشان- اصفهان 27 نفر زخمی و 19 نفر کشته شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  غفور راستین  رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت:  ساعت 23 و 14 دقیقه روز 26 شهریور ماه جاری، بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری با کامیون حامل سوخت در اتوبان کاشان- اصفهان، 27 نفر شامل سه زن و 24 مرد مجروح و 19 نفر جان خود را از دست دادند.


 بیشتر بخوانید: تغییر مسیر ناگهانی تانکر باعث بروز فاجعه شد 


 

46کشته و زخمی در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون حامل سوخت در اصفهان / 10 مصدوم از بیمارستان مرخص شدند/ اسامی مصدومان + تصاویر

وی ادامه داد: به محض اعلام این حادثه به واحدهای امدادی استان اصفهان 5 واحد از اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان، اتوبوس آمبولانس کاشان و واحدهای امدادی هلال احمر بادرود و نطنز در صحنه تصادف حاضر شدند.


 بیشتر بخوانید: انتقال مصدومان حادثه اتوبوس مسافربری به کرمان 


راستین گفت: پس از تریاژ مصدومان در محل حادثه و انجام اقدامات درمانی اولیه، خانم 34 ساله و پنج مرد 18 تا 50 ساله به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو خانم 34 و 40 ساله و 19 مرد 6 تا 50 ساله به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.


بیشتر بخوانید: اطلاع دقیقی از اسامی جانباختگان تصادف کاشان - نطنز وجود ندارد 


46 کشته و زخمی در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون حامل سوخت در اصفهان

وی تصریح کرد: 10 نفر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شدند.


بیشتر بخوانید: شناسایی کشته شدگان کرمانی در دستور کار استانداری 


 دو مصدوم با سوختگی بالای 50درصد به بیمارستان اصفهان منتقل شدند

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سه دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس از اورژانس کاشان و یک دستگاه از هلال احمر مصدومین حادثه را در ساعات اولیه تصادف به بیمارستان بهشتی کاشان و بادرود انتقال دادند.


بیشتر بخوانید: شناسایی کشته شدگان از طریق DNA انجام می شود 


وی، افزود: 13 مصدوم از مصدومین در لحظات اولیه به بیمارستان بهشتی کاشان منتقل شدند، تعدادی در بادرود به طور سرپایی رسیدگی و بقیه  هم که در بیمارستان بادرود بستری بودند به بیمارستان بهشتی کاشان انتقال داده شدند.

 

 اسامی مصدومان تصادف اتوبوس با تانکر سوخت

 

46کشته و زخمی در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون حامل سوخت در اصفهان / 8 مصدوم از بیمارستان مرخص شدند/ اسامی مصدومان و مجروحان  + تصاویر

46کشته و زخمی در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون حامل سوخت در اصفهان / 8 مصدوم از بیمارستان مرخص شدند/ اسامی مصدومان و مجروحان  + تصاویر

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۱۴:۱۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
به مصيبت زدگان تسليت ميگوييم ما را در غم خود شريك بدانيد انشااله مورد شفاعت امام حسين قرار بگيرند
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۰:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
تسليت به خانواده‌هاي اين عزيزان و آرزوي سلامتي براي زخمي‌ها
و يك سئوال
تا كي بايد شاهد همچين حوادثي باشيم كه در نهايت راننده را مقصر اعلام كينم
آخرین اخبار