در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ابراز تاسف کارگردان سینما از حذف جایزه تماشاگران جشنواره کودک/ احتمال اکران فیلم «وای آمپول» در اواخر مهر ماه

داریوش بابائیان گفت: انتظار داشتیم جایزه تماشاگران را به فیلم «وای آمپول» بدهند، اما امسال این جایزه از جشنواره حذف شد.

داریوش بابائیان تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت اکران«یک آمپول ناقابل» با نام جدید«وای آمپول» گفت: این فیلم پرمخاطب ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان شد، چندین مرتبه به سانس فوق العاده رسید و چندین مرتبه دیگر نیز درخواست کردند که اجازه این کار را ندادیم. از سویی چندین جایزه هم از آن خود کرد و انتظار داشتیم جایزه تماشاگران هم به ما برسد اما متاسفانه امسال این جایزه از جشنواره حذف شد و ما را بی نصیب گذاشت.

وی افزود: به احتمال زیاد این فیلم اواخر مهر اکران می‌شود و این همزمانی فیلم با موضوع کودک و نوجوان با ماه بازگشایی مدارس اتفاق خوبی است؛ چون کودکان و نوجوانان و حتی خانواده ها از دیدن آن لذت می برند.

در خلاصه داستان این اثر آمده:
خانواده آمپول چی که تولید کننده آمپول هستند با وحشت فرزندانشان از آمپول مواجه می شوند در این راستا ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌های قهرمانی به کمک فرزندانشان می‌آید و...

ما انتظار جایزه تماشاگران برای «وای آمپول» را داشتیم/احتمال اکران فیلم در اواخر مهر ماه

عوامل سازنده «یک آمپول ناقابل» عبارتند از:
تهیه کننده داریوش باباییان، کارگردان علیرضا محمودزاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردانی: سیاوش رمضانلو، منشی صحنه: جیران جناب، مدیر فیلمبرداری: نوید مهیمنیان، طراح صحنه و لباس: حمیده رسولی، طراح عروسک‌ها: محمد اعلمی، مدیر صدابرداری: هادی معنوی پور، طراح گریم: رضا سعیدی، تدوین و صداگذاری: حامد رضی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: پیام عرب زاده.

ما انتظار جایزه تماشاگران برای «وای آمپول» را داشتیم/احتمال اکران فیلم در اواخر مهر ماه

انتهای پیام/

انتقاد تهیه کننده «وای آمپول» از حذف جایزه تماشاگران از جشنواره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار