۳۸ هزار قلم تجهیزات مورد نیاز واحدهای اداری و آموزشی توزیع شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ۳۸ هزار و ۸۵۹ قلم تجهیزات مورد نیاز در میان واحدهای اداری و آموزشی سطح استان کردستان توزیع شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نظام مرادی در چهارمین نشست ستاد استانی پروژه مهر گفت: در اجرای پروژه مهر و برنامه های کارگروه تعمیر و تجهیز، بیش از ۳۸ هزار قلم تجهیزات مورد نیاز واحدهای اداری و آموزشی به ارزش ریالی بیش از سه میلیارد تومان توزیع شد.

وی با بیان اینکه تجهیزات توزیع شده ۳۰ قلم است، افزود: انواع میز و صندلی دانش آموزی، میز و صندلی معلم، رایانه، چاپگر، انواع کمد شامل کمد آزمایشگاه، بایگانی و کتابخانه، میز مدیریت، اسکنر، میز رایانه، پرده نمایش سقفی، دستگاه فتوکپی، دیتا پروجشکن و مانیتور از جمله اقلام توزیع شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد:  صندلی گردان، فایل اداری، تخته وایت برد، میز آزمایشگاه، کاغذ سربرگدار امتحانی، انواع کیت های آموزشی دوره های مختلف تحصیلی، انواع بسته های ورزشی، تلویزیون، گلیم فرش، پتو، کفش و دمپایی، لوازم التحریر و موکت دیگر اقلامی بوده که قبل از آغاز سال تحصیلی در بین شهرستان ها و مناطق تابعه استان توزیع شده است.

مرادی در بخش دیگری از گزارش خود به اقدامات انجام شده در خصوص آماده سازی فضای فیزیکی مدارس نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا نیز ۶۵ هزار متر مربع از پشت بام مدارس با هزینه ای بالغ بر ۷۸۰ میلیون تومان ایزوگام شده است.

انتهای پیام/م

توزیع تجهیزات مورد نیاز واحدهای اداری و آموزشی استان کردستان

برچسب ها: مدارس ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.