رسیدگی به مشکلات کشاورزان مطالبه عمومی همه ی مردم است

معاون امور عمرانی استانداری سمنان گفت : رسیدگی به مشکلات کشاورزان مطالبه عمومی همه ی مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قدرت الله ابک معاون امور عمرانی استانداری سمنان در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به تاکیدات ائمه جمعه استان به پرداخت مطالبات خسارات سرمازدگی کشاورزان گفت : پرداخت مطالبات خسارات سرمازدگی بهاره کشاورزان و امهال تسهیلات سر رسید شده کشاورزان استان مطالبه عمومی همه ی مردم است .

وی افزود : نوسانات ارزی بیشترین اثر را بر روی کشاورزان داشته که باید در جهت رفع دغدغه های کشاورزان تلاش شود .

ابک با اشاره به تلاش ها در جهت رفع مشکلات کشاورزان استان گفت : بستر های امهال تسهیلات سر رسید شده کشاورزان استان انجام شده و بانک کشاوری مسئول پیگیری این موضوع از بانک کشاورزی مرکز است .

ایرج رئیسیان مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان در این جلسه با اشاره به تلاش ها در جهت رفع دغدغه های کشاورزان در خصوص پرداخت خسارات سرمازدگی بهاره و امهال تسهیلات سر رسید شده کشاورزان استان گفت : بانک کشاورزی مسئول پیگیری این مطالبات است و باید با جدیت موضوعات را دنبال کند .

وی با اشاره به خسارات سرمازدگی بهاره به کشاورزان همه ی شهرستان های استان اظهار داشت : همه ی شهرستان های استان متاثر از سرمازدگی بهاره بوده اند که این اهمیت رسیدگی به مشکلات کشاورزان را بیشتر می کند .

ایرج رئیسیان مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه در خصوص امهال تسهیلات سر رسید شده کشاورزان استان گفت : بر اساس قانون ششم توسعه مقرر شده است تا استان هایی که کشاورزان آن خسارت دیده اند به مدت 3 سال وام های این افراد امهال شود .

وی افزود : با توجه به اینکه در سطح استان سمنان بیشترین دریافت کننده وام کشاورزی و دامپروری از بانک کشاورزی است و این بانک دبیر کمیسیون بانک های استان نیز است ، قرار شد تا این بانک فهرستی را به فرمانداری ها و جهاد کشاورزی ارسال کند و کمیسیون های شهرستانی بعد از تایید این افراد لیست را به استانداری ارسال کرده تا در جهت میزان اعتبار این موضوع با تهران هماهنگی انجام شود .

انتهای پیام / ذ

برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار