فتاحی: جدایی توشاک از تراکتورسازی ربطی به سازمان لیگ ندارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: به دلیل جدایی توشاک از تیم تراکتورسازی زمان دیدار این تیم تغییر نمی‌کند.

فتاحی: جدایی توشاک از تراکتورسازی ربطی به سازمان لیگ ندارد/ پرسپولیس برای تعویق دربی درخواستی نداشته استسعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اینکه جان توشاک، سرمربی سابق این تیم به دلیل تبعیض قائل شدن سازمان لیگ نسبت به باشگاه‌ها برای برنامه بازی‌های آن‌ها از این تیم جدا شده است بیان کرد: سازمان لیگ تبعیضی بین باشگاه‌ها قائل نمی‌شود. تراکتورسازی از ما درخواست کرد با توجه به حضور ۳ بازیکنش در اردوی تیم ملی، دست کم بین بازی تیم ملی با ازبکستان و دیدار تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان۷۲ ساعت فاصله بیفتد. از لحاظ قانونی نمی‌توانستیم این بازی را مانند دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان لغو کنیم، اما به تراکتورسازی گفتیم از نظر ما درصورتی که صنعت نفت با برگزاری دیدار جام حذفی اش با تراکتور در تاریخ شنبه ۲۴ شهریور موافقت کند مشکلی با این امر نداریم و حتی هماهنگی‌های لازم را هم انجام دادیم، اما صنعت نفت با این امر مخالفت کرد.

او ادامه داد: ما نمی‌توانیم حق یک تیم دیگر را نادیده بگیریم تا تراکتورسازی راضی شود. صنعت نفت با ارسال نامه‌ای کتبی به سازمان لیگ با درخواست تراکتورسازی مخالفت کرد و دیگر نمی‌دانم چرا دوستان جدایی توشاک را به سازمان لیگ ارتباط می‌دهند.

فتاحی درباره درخواست برخی بازیکنان پرسپولیس برای تعویق شهرآورد پایتخت پس از برتری مقابل الدحیل و قطعی شدن صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خواهش می‌کنم وارد بحث تعویق دربی نشوید چرا که زمانی برای این کار وجود ندارد. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس مسئول دارد و این مسائل به بازیکن مربوط نمی‌شود. حتی در صورت ارسال درخواست مسئولان پرسپولیس به سازمان لیگ دربی پایتخت در همان تاریخ ۵ مهر برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال احضار سرمربیان تیم‌هایی که در نشست‌های خبری مسائل غیرفنی مطرح می‌کنند به کمیته اخلاق گفت: من درباره احضار سرمربیان به کمیته اخلاق صحبت نمی‌کنم، اما طبق آئین نامه سازمان لیگ با هر مربی‌ای که در نشست خبری مسائل غیرفنی مطرح کند برخورد می‌شود. هیچ جای دنیا نمی‌بینید یک سرمربی فوتبال در نشست خبری بازی درباره مسائلی خارج از آن بازی اظهار نظر کند.


بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه تراکتورسازی درباره جدایی جان توشاک

ماجرای کناره گیری سرمربی سرشناس تراکتورسازی چه بود؟ + فیلم

توضیحات رئیس کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره پرونده مهدی ترابی


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره جدایی توشاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار