برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در‌ ۱۹ نقطه ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها در‌ ۱۹ نقطه ایلام برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در‌ ۱۹ نقطه ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سلیمان رستمیان گفت: تکریم شهدای انقلاب اسلامی تکریم ارزش‌ها و ماندگاری یاد و نام آزادمردان و زنانی است که با تقدیم خون خود درخت تناور انقلاب اسلامی ایران را به امروز رسانده‌اند.

وی افزود: تقارن عاشورا و تاسوعا با ایام هفته دفاع مقدس وظیفه ما را در بیان فلسفه شهید و شهادت که الهام یافته از مکتب سرخ حسینی است افزون می‌کند.

رستمیان اضافه کرد: برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها که یکی از برنامه‌های ملی در کشور است همزمان با سراسر کشور در استان ایلام و بر سر مزار شهدا در 19 گلزار شهدا در استان ایلام اجرا می‌شود.

رستمیان کیفی سازی و برجسته کردن امور معنوی در اجرای مراسم میهمانی لاله‌ها را در برنامه میهمانی لاله‌های امسال را بیان و خاطر نشان کرد: در مراسم میهمانی لاله‌ها مزار شهدا گلباران و با عطر و گلاب شستشو می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام حضور در میهمانی لاله‌ها را حضور در بیعت مجدد با شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در میهمانی لاله‌ها از عطر شهدای انقلاب اسلامی توان مجدد می‌گیریم تا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی لحظه‌ای غفلت نکرده و راه و نام و یاد شهدا را همواره حراست و پاسداری کنیم.

انتهای پیام/اس

 

 

 

 

میهمانی لاله ها در ایلام

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.