یاوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

هیچ آلودگی زیست محیطی در زمینه پسماند مناطق زلزله زده نداریم

مدیر کل اداره محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر در زمینه جمع آوری پسماندها و نخاله‌های ساختمانی مشکلی نیست و هیچ گونه آلودگی در این خصوص نداریم.

فریدون یاوری مدیر کل اداره محیط زیست استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آلودگی زیست محیطی و انتقال نخاله‌های ساختمانی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار کرد: اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه پس از زمین لرزه تمام نخاله‌های ناشی از ریزش ساختمان‌ها و پسماندهای خانگی را به مکانی موقت منتقل کرد.

وی افزود: مکان موقتی که برای انتقال نخاله‌های ساختمانی در نظر گرفته شده، نزدیک شهرهای زلزله زده است و نخاله‌ها در همان مکان دفن می‌شوند.


بیشتر بخوانید: دفع نخاله‌های ساختمانی به ابتدایی‌ترین روش


یاوری گفت: نخاله‌های ساختمانی کنار جاده‌ها و روستاها نیز توسط اداره کل محیط زیست و شهرداری منطقه جمع آوری و به محل تعبیه شده منتقل شدند و همچنین باید گفت که پسماندهای خانگی مناطق زلزله زده نیز در همین محل دفن می‌شوند.

مدیر کل اداره محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: با مدیریت درست توانستیم تمام پسماندهای خانگی قصرشیرین و روستاهای اطراف این شهر را به محل دفن زباله شهر پل ذهاب منتقل کنیم.


بیشتر بخوانید:روزانه چه مقدار زباله خانگی در شهر تهران جمع آوری و تولید می‌شود؟


وی در ادامه بیان کرد: پسماند برخی روستاهایی که دور از محل تعبیه شده بودند را به یک سایت دفن زباله به صورت موقت منتقل کردیم.

یاوری در پایان گفت: در حال حاضر در زمینه جمع آوری پسماندها و نخاله‌های ساختمانی مشکلی نیست و هیچ گونه آلودگی در این خصوص نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: محیط زیست ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار