​ضرورت آرامش و ارائه خدمات به مسافران با حمل و نقل عمومي

دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: سفر ایمن و راحت توأم با ‌نشاط و احترام متقابل حق مسافر است،

​ضرورت آرامش و ارائه خدمات به مسافران با حمل و نقل عمومي

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در این خصوص شرکت‌ها و موسسات مسافربری ملزم به نظارت بر عملکرد رانندگان تحت پوشش خود در خصوص خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره و به ویژه الزام آنها به سوار و پیاده کردن مسافران در پایانه‌های عمومی و سایر محل‌های تعیین شده هستند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل و نقل عمومی از رشد کیفی بالایی برخوردار بوده است افزود : ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و تمامی ناوگان به سیستم گرمایش و سرمایش مجهز شده‌اند.

دلخواه اضافه کرد :در راستای ارتقاء خدمات به مسافران، آموزش رانندگان و مهمان‌داران دردستور کار قرار گرفته و این امر موجبات افزایش بهره‌وری و ایمنی حمل و نقل جاده‌ای و تامین رفاه حال مسافران را فراهم مي آورد .

وی گفت : به صراحت می‌توان گفت که با نوسازی‌های اخیر و افزایش تعداد اتوبوس‌های VIP و درسا در سیستم حمل و نقل برون‌شهری استا ن ، نه تنها مردم در سفرهای جاده‌ای خسته نمی‌شوند بلکه وجود اتوبوس‌های مدرن و مجهز سفرهای بین شهری را لذت بخش تر کرده است.

در حال حاضر بیش از 250 دستگاه اتوبوس دراستان فعالیت دارند و ناوگان حمل و نقل عمومی جاد‌ه‌‌ای در شرایط مطلوبی قرار دارد و نوسازی که در بخش ناوگان حمل و نقل برون ‌شهری انجام گرفته بسیار مناسب و در حد قابل قبولی است.

انتهای پیام/اس

 

 

 

 

ارائه خدمات به مسافران حمل و نقل عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.