صدای سنج و دمام در جام جم پیچید

به راه افتادن دسته عزاداری در سازمان صدا و سیما امروز با تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس، نواختن سنج و دمام و مویه و نوحه کارکنان این سازمان در عزای سالار شهیدان همراه شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ در هشتمین روز از محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، رئیس و کارکنان رسانه ملی با حضور در دسته عزاداری در محوطه جام جم، پیکر دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس را تشییع کردند.

در این مراسم که با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی و جمعی از مدیران و کارکنان صداوسیما از مقابل ساختمان شماره ۲ معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی آغاز شد، دسته بزرگ عزاداری سازمان صدا و سیما تا مسجد بلال به نوحه خوانی پرداختند.

در طول این مسیر که پیکر شهدای گمنام هم روی دوش کارکنان این سازمان حمل می‌شد، علاوه بر عزاداری، سینه زنی و نوحه خوانی برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم سنج و دمام زنی به سبک مردمان جنوب کشور نیز برگزار شد.

دسته عزاداری رسانه ملی پس از این مراسم با تجمع بر سر مزار شهدای گمنام که در صحن مسجد بلال آرمیده اند و سینه زنی و عزاداری برای حضرت علی اکبر (ع) نماز جماعت را با شکوه برگزار کردند.

انتهای پیام/

تشییع پیکر دو شهید گمنام در محوطه جام جم

 

برچسب ها: صدا و سیما ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار