با مخترعین ایرانی؛

خانه‌ای شیک و زیبا را با این استارت‌آپ تجربه کنید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید خانه خود را زیبا و شیک کنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های استارت آپی است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید و لوازمی با قیمتی ارزان اما زیبا را برای محل کار و یا خانه خود بخرید؛ این سامانه فضایی را فراهم کرده است که در آن می‌توانید هر نوع چیدمان و طراحی را برای محل زندگی خود داشته باشید.

خانه خود را در کمتر از چند هفته زیبا کنید

طراحان این سامانه ابتدا محل زندگی یا کار شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و سپس مناسب‌ترین طرح را با توجه به معماری خانه شما انتخاب می‌کنند و به شما می‌گویند که به چه کالاهایی احتیاج دارید.

برای آنکه بتوانید به طراحان این سامانه متصل شوید ابتدا کافی است درخواست خود را وارد و سپس به کمک طراحان جلسات مختلفی را برگزار کنید و در کمتر از چند هفته خانه‌ای زیبا را تحویل بگیرید.

در این سامانه تمامی کالاهای اساسی یک خانه از دکوراسیون اتاق خواب گرفته تا طراحی آشپزخانه و فضای باز قرار دارد و شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب و به کمک آن خانه خود را مدرن کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار