فرماندار سمنان:

اعتبارات طرح بهسازی معابر شهری ابلاغ شد

سید عباس دانایی با اشاره به ابلاغ اعتبارات طرح بهسازی معابر شهری گفت: هدف اصلی این طرح تسهیل عبور و مرور و رفع موانع تردد برای معلولان و سالمندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان بابیان اینکه اعتبارات یک درصد تملک دارایی ویژه بهسازی معابر شهری ابلاغ شد، گفت: هدف این امر تسهیل عبور و مرور معلولان و سالمندان است که شش درصد از جمعیت شهرستان را معلولان و یا سالمندانی تشکیل می‌دهند.

وی افزود: معابر و اماکن دولتی در این طرح بهسازی می‌شوند و تسهیل عبور و مرور و رفع موانع تردد برای معلولان و سالمندان هدف اصلی این طرح است.

فرماندار سمنان بابیان اینکه نیاز معلولان و سالمندان شهری بدون مانع و معابر نادرست دسترسی است، ابراز داشت: هندسه شهری باید به‌گونه‌ای باشد که همه آحاد جامعه قادر باشند راحت و بدون خطر در محیط پیرامون خود و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند.

عباس دانایی عنوان کرد: برخی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی در اماکنی همچون بقاع متبرکه، پیاده‌روسازی ها، رمپ، بهسازی پارک ها، همسطح سازی اماکن عمومی، آسفالت معابر، اصلاح تقاطع ها، رفع سد معبر، مناسب سازی ساختمان ها وغیره در دست اجرا است که امیدواریم مابقی نقاط مورد نیاز به زودی شناسایی و اصلاح شوند.

انتهای پیام / ز

اعتبارات مناسب‌سازی معابر شهری سمنان ابلاغ‌شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار