رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

پیروی از امام حسین (ع) انسان ها را در مسیر رشد، هدایت قرار می دهد

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه امام حسین (ع) رهبر آزادگان جهان و در میان منادیان و حامیان آزادی در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: امام حسین علیه السلام به تعبیر پیامبر اکرم (ص) کشتی نجات و چراغ هدایت انسان هاست.

پیروی از امام حسین (ع) انسان ها را در مسیر رشد، هدایت  قرار می دهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله سیدمحد حسینی شاهرودی عصر سه شنبه در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب،  گفت: پیروی از امام حسین (ع) انسان ها را در مسیر رشد، هدایت و پیشرفت قرار می دهد.

وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام در زمانی قیام کرد که ارزش ها از بین رفته و بدعت ها بوجود آمده بود، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای اصلاح خرافات در دین اسلام و برگرداندن سیره امیرالمومنین (ع) و پیامبر اسلام (ص) قیام کرد و خداوند متعال چنین انسانهای را برای قدم گذاشتن در این مسیر سزاوار می‌داند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه این آئین معنوی گفت: امام حسین علیه السلام ظلم ناپذیری و ستم ستیزی را به ملت ها نشان داد و اگر ملتی می‌خواهد به رشد، تعالی و استقلال برسد باید امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دهند.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه تربت کربلا متبرک است اذعان داشت: امام حسین علیه السلام مظلوم عالم است و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قلب‌های عاشقان اباعبدالله الحسین در مراسمات عزاداری به هم نزدیک می شود و این مراسمات دنیای ظلم و استکبار را لرزانده است.

آیت الله حسینی شاهرودی  بیان کرد: آمریکایی ها امروز عنوان می‌کنند که از سرنگون کردن صدام و رژیم بعث عراق پشیمان هستند زیرا که هر سال نزدیک به 30 میلیون نفر از مسلمانان جهان در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند و به عشق امام حسین راهپیمایی می‌کنند و لذا آمریکایی ها هشدارهای داده و تصمیماتی گرفته اند تا مشکلاتی را در این راه به وجود آورند ولی قطعاً موفق نخواهند شد.

او گفت: جوانان ایرانی مسلح به قدرت ایمان و اراده توانستند بسیاری از علم های جهان را به تصرف خود درآورند. وی با بیان اینکه دشمن در مباحث نظامی و سیاسی شکست خورده است، افزود: دشمنان امروز به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی از طریق مباحث اقتصادی و معیشتی مردم هستند لذا با تحریم های اقتصادی مختلف می‌خواهند سرعت پیشرفت علمی و نظامی کشور را بگیرند.

انتهای پیام/ز

جوانان ایرانی مسلح به قدرت ایمان و اراده هستند

برچسب ها: اخبار سیاسی ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار