بیش از 166 هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از كشف بیش از 166 هزار نخ سیگار قاچاق در عملیاتی مشترک پلیس مبارزه با کالای قاچاق استان و پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت : ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان کرمانشاه پس از متواری شدن یکدستگاه خودرو پژوپارس حامل محموله سیگار قاچاق اقدام به تعقیب و مراقبت خودرو متواری به سمت حوزه استحفاظی شهرستان کنگاور کرده و مراتب نیز به پلیس شهرستان اعلام شد.

وی ادامه داد: 2 اکیپ عملیاتی مرکب از عوامل پلیس آگاهی و ستاد انتظامی شهرستان تشکیل و بلافاصله جهت متوقف ساختن خودرو در عملیاتی مشترک با پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

سرهنگ الهیاری تصریح کرد: خودرو حامل بار قاچاق که همچنان بدون توجه به اخطار ماموران به فرار خود ادامه می داد در نهایت پس از تعقیب و مراقبتی طولانی و در اقدامی ضربتی پس از شلیک چند تیر به سمت لاستیک های آن متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 166 هزار و 800 نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد 720 بسته 50 گرمی توتون کشف شد.

وی یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده به 270 میلیون ریال می رسد.

سرهنگ الهیاری همچنین از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده آن نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/د

کشف محموله سیگار قاچاق به ارزش 27 میلیون ریال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار