برگزاری کلاس آموزشی عقیدتی برهان در کانون خادمیاران بانوان رضوی در نمایندگی اصفهان

کلاس آموزشی عقیدتی برهان(3) بانوان ره رهروی انقلاب با موضوع آموزه های حسینی در سبک زندگی رضوی در کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان برگزارشد.

رجالی مسوول کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان، درحاشیه این کلاس که سومین دوره آن با سخنرانی حجت الاسلام موسوی برگزارشد در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: درپایان این کلاس و بعد از سخنرانی و مداحی مطالب توجیهی برای اقدامات خادمیاران در سامانه خادمیاران رضوی آستان قدس به آدرس https://khademyar-panel.aqr.ir/ آموزش داده می شود.

به گفته وی، خادمیاران می توانند عرصه خدمت خود را با توجه به شرایط و خدمات و توانمندیهایی که دارند در یکی از عناوین ستادی، عمومی یا تخصصی انتخاب کنند.

رجالی، با اشاره به اینکه انتخاب موضوع ستادی برای کسانی است که در نمایندگی ها خدمت می کنند و عمومی برای افراد مسن و زیر دیپلم که علاقه مند به خدمت رضوی هستند گفت: کانون تخصصی نیز موضوعات متعددی از جمله مداحی، شهر و ادب، فضای مجازی و رسانه، زیارت اولی ها، کار و اشتغال، مشاوره حقوقی، اردوهای جهادی، تشکل بانوان و سایر موارد است .

به گفته وی،خادمیاران پس از انتخاب عرصه خدمت باید مصادیق خدمت را حداکثر تا سه خدمت انتخاب کند و هفته ای 6 ساعت و در ماه 24 ساعت آن خدمت را انجام دهد و در سامانه ثبت کند.
رجالی تصریح کرد: همچنین خادمیاران می توانند در قسمت پیشنهادات مصادیق خدمت جدید نیز پیشنهاد خود را ثبت کنند.

مسوول کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان، با تاکید بر شرکت در کلاس های و دوره های آموزشی عقیدتی برهان برای خادمیاران گفت: در صورتیکه هر خادمیار خدمت خود را مستمر و منظم انجام ندهد و در سامانه ثبت نکند مورد تایید نمایندگی و گزارش تایید به مشهد قرار نمی گیرد و سلب توفیق از خدمت و خادمیاری می شود.
وی در پایان ساماندهی ثبت نام بانوان علاقه مند در کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان را تاکیدکرد و گفت: از ابتدای سال جاری سه دوره آموزشی برهان و سایر دوره ها علاوه بر مراسم مناسبت های مذهبی بویژه دهه کرامت برای بانوان خادمیاراین نمایندگی برگزارشده است.

به گفته وی، اطلاع رسانی برنامه های و آموزش نکات لازم برای کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان از طریق شبکه اجتماعی ایتا به آدرس khorshid_ hashtom.eitta.com انجام می شود.
رجالی در خصوص انتخاب کشیک حرم مطهر در مشهد نیز گفت: این کار توسط خادمیاران حتما باید از طریق ثبت در سامانه و از قبل با انتخاب تاریخ و روز خدمت مشخص شود در غیر این صورت ساعت خدمت بدون انتخاب قبلی اگرچه پادش و توفیق خود را دارند اما برای آنها ثبت نمی شود.

شایان ذکر است: کلاس آموزشی عقیدتی برهان(3) بانوان ره رهروی انقلاب با موضوع آموزه های حسینی در سبک زندگی رضوی در کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان با سخنرانی حجت الاسلام موسوی، مداحی و روضه خوانی و پذیرایی با اطعام حسینی از آشپزخانه رضوی یکی از بانوان کارآفرین کانون در شب تاسوعای حسینی در این نمایندگی برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

برگزاری کلاس آموزشی عقیدتی برهان در کانون خادمیاران بانوان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.