پیام استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی قمی استاندار یزد با صدور پیامی فر فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت گفت.
در پیام محمود زمانی قمی استاندار یزد آمده است:
محرم، یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی بر ستون ایمان و کربلا سرزمین ندای "هل من ناصر ینصرنی" به رهپویان طریق آزادگی در طول تاریخ است که عاشورا در این رسالت ماندگار وحی نورانی پیامبران را دیگربار در گوش‌های سنگین فرود آورد و بر فراز قلّه رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.

نهضت انقلابی ما نیز به تاسی از نهضت عاشورا احیا کننده فضیلت و ارزش‌های اسلامی می‌باشد که در آستانه بلوغ و چهل سالگی این دستاورد غنی، نیازمند بازیابی پیام حضرت سیدالشهدا (ع) برای حل مشکلات و ایستادگی در مقابل بداندیشی دشمنان هستیم.

اینجانب با آرزوی قبول عزاداری و توسل‌های مردم متدین و محب اهل بیت در یزد حسینیه ایران، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و هم وطنان گرانقدر تسلیت عرض نموده و امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده واقعی بینش و  نهضت حسینی باشیم.

در پایان سبک و محتوای غنی برنامه‌های مختلف عزاداری این ایام در استان یزد که مورد توجه نگاه‌های ملی و بین اللملی قرار گرفته را تحسین نموده و ضمن خداقوت به فعالان عرصه فرهنگی، هنری و دینی در نشر معرفت حسینی، حضور تک تک مردم و گردشگران مذهبی برای خلق رویدادی عظیم در گرامیداشت واقعه کربلا را ارج می‌نهم.

انتهای پیام/ غ

پیام تسلیت استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

برچسب ها: استانداری ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار