طراحی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 فاش شد

پس از شایعات بسیار سرانجام مشخص شد که حسگر اثر انگشت گوشی Xiaomi Mi 8 در زیر صفحه نمایش قرار دارد.

طراحی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 یکی از محصولات جدید شرکت شیائومی است که قرار است در سال جاری به صورت عمومی عرضه شود.

این گوشی علاوه بر نسخه اصلی قرار است به همراه دو نسخه فرعی عرضه شود که نام یکی از آنها بر اساس گزارش‌های اخیر Mi 8 Youth یا Mi 8X خواهد بود. در حالی که پیش از این چند تصویر از گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 فاش شده بود، مسئولان شیائومی مدعی شدند که این تصاویر حقیقت ندارد و مربوط به می ۸ نیستند.

حال مجددا تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 منتشر شده است که این بار منبع آن سایت ویبو است و این سایت معمولا تصاویری که منتشر می‌کند ۹۰ درصد با واقعیت مطابقت دارد. این تصاویر در حالی به ثبت رسیده اند که یکی از کاربران گوشی Xiaomi Mi 8 را از جعبه خارج کرده است و تقریبا می‌توان آنها را تصاویر در دست گوشی جدید شیائومی دانست.

این تصاویر برخی از ویژگی‌های فنی و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت گوشی Xiaomi Mi 8 را مشخص می‌کند. پرچمدار جدید شیائومی به تراشه Snapdragon 845 به عنوان پردازنده و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز است. گفتنی است؛ پیش از این شایعاتی شنیده می‌شد که حسگر اثر انگشت گوشی می ۸ در پنل پشتی و زیر دوربین اصلی قرار دارد اما با توجه به تصاویر جدید فاش شده این احتمال منتفی است چراکه حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش به وضوح قابل مشاهده است.

در ادامه تصاویر در دست گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 را در رنگ قرمز تیره مشاهده می‌کنید:

طراحی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 فاش شد +تصاویر

طراحی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 فاش شد +تصاویر

طراحی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 فاش شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: آپدیت جدید سیستم V11 Pro دوربین آن را به ضبط ویدئوی 4K مجهز می‌کند


انتهای پیام/

طراحی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 به همراه محل قرارگیری حسگر اثر انگشت +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار