سامسونگ دو سری Galaxy J و Galaxy A را با هم ادغام می‌کند

مسئولان سامسونگ تصمیم دارند که برای فروش بیشتر گوشی‌های Galaxy J، این سری را Galaxy A ادغام کنند.

سامسونگ دو سری Galaxy J و Galaxy A را با هم ادغام می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ تنها شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند است که خط تولید خود را صرفا محدود به نوع خاصی از گوشی نکرده و از طیف مختلف پرچمدار تا گوشی‌های میان‌رده و حتی محصولات پایین رده نیز در فهرست فروش این شرکت مشاهده می‌شود.

اما به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه مسئولان سامسونگ قصد دارند گوشی‌های پایین‌رده خود را ارتقاء داده و آنها را با گوشی‌های میان‌رده تلفیق کنند.

تمرکز اصلی سامسونگ بر روی تلفیق گوشی‌های سری Galaxy J با گوشی‌های سری Galaxy A است و دلیل اصلی این تصمیم را نیز فروش کم محصولات سری گلکسی جِی عنوان کرده‌اند.

گفته می‌شود به دلیل تفاوت قیمت ناچیز دو سری جی و ای از طرفی و تفاوت اندک مشخصات سخت افزاری این دو، کاربرانی که بین خرید این دو سری مردد می‌شوند، به سمت سری A تمایل پیدا می‌کنند و این موضوع آمار کم فروش برای گوشی‌های سری J را دامن می‌زند، تا حدی که مسئولان سامسونگ تولید سری Galaxy J را بی فایده و کم سود خوانده‌اند.

دلیل دیگری که برای تلفیق دو سری Galaxy J و Galaxy A به آن اشاره شده، میزان محبوبیت و فروش خوب سری A است و سامسونگ قصد دارد با اضافه کردن سری J به سری A محبوبیت گوشی میان‌رده خود را افزایش دهد تا بتواند بازار فروش گوشی‌های هوشمند در کشور چین را از آن خود کند.

گزارش‌های دیگری نیز به گوش می‌رسد از اینکه مسئولان سامسونگ قصد دارند پس از تلفیق سری J و A نام آن را به Galaxy M تغییر دهند. در هر صورت باید دید که گوشی جدید Galaxy J6 Prime سامسونگ در آینده نزدیک تحت عنوان کدام سری عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آپدیت جدید سیستم V11 Pro دوربین آن را به ضبط ویدئوی 4K مجهز می‌کند


انتهای پیام/

سامسونگ قصد ادغام دو سری Galaxy J و Galaxy A را دارد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.