توصیه های بهداشتی درتهیه وتوزیع نذورات

مدیر شبکه بهداشت چادگان گفت: در تهیه و توزیع نذورات ازسوی خادمان متوسلین به حضرت اباعبدالله در این ایام اجرای نکات بهداشتی ذیل بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی حاجی عرب  مدیر شبکه بهداشت چادگان اظهار داشت: در تهیه و توزیع نذورات توسط خادمین متوسلین به حضرت اباعبدالله در این ایام اجرای نکات بهداشتی ذیل بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: خون به لحاظ بهداشتی حامل بسیاری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است لذا از ذبح دام در معابر عمومی و جاری نمودن خونابه در سطح شهر جدا خودداری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت چادگان ادامه داد: دام نذری را حتی‌الامکان در کشتارگاه و زیر نظر دامپزشک ذبح کرده و از مواد غذایی دارای شناسه بهداشتی و استاندارد در تهیه غذا نذری استفاده نمایند.

حاجی عرب بیان داشت: افراد در تهیه و توزیع مواد غذایی باید دارای کارت سلامت و روپوش مناسب با رعایت کامل بهداشت فردی درهیأت‌های مذهبی فعالیت نمایند.

وی عنوان کرد: از ظروف استاندارد برای توزیع مواد غذایی گرم بین عزاداران استفاده شود و هرگونه شکایت و یا مشکل بهداشتی را با بازرسین بهداشت محیط و یا سامانه 190 اطلاع‌رسانی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای نکات بهداشتی درتهیه وتوزیع نذورات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.