حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اکنون در یک جنگ اقتصادی تمام‌ عیار قرار داریم/ضرورت برخورد جدی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اکنون در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم، گفت: قوای سه‌گانه باید با هم‌افزایی به گونه‌ای عمل کنند تا بتوانیم از این دوران چالش‌برانگیز  عبور کنیم.


اکنون در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم/ضرورت برخورد جدی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادیسیدمحمد حسینی عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: با توجه به آنکه اکنون در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم، اگر دستگاه‌ها بخواهند روال عادی خود را طی کنند، مشکلات به طرز وحشتناکی افزایش یافته و نمی‌توانیم به سلامت از این برهه حساس عبور کنیم.

وی افزود: قوای سه‌گانه باید با هم‌افزایی به گونه‌ای عمل کنند تا بتوانیم از این دوران چالش‌برانگیز که دشمنان برای تضعیف نظام به آن چشم دوخته‌اند، عبور کنیم.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه قوه قضائیه اکنون اختیارات بسیاری را از رهبر انقلاب دریافت کرده تا نیازی به دادگاه تجدیدنظر نباشد و بتواند اسامی افراد مجرم را اعلام کند، باید با جدیت و قاطعیت تمام با مفسدان اقتصادی برخورد کند، چرا که این امر باعث امیدواری مردم و بهبود شرایط کشور خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به التهابات اخیر حوزه ارز و سکه خاطرنشان کرد: این اتفاقات توسط افراد منفعت‌طلبی ایجاد شد که به کشور خیانت کردند، لذا قوه قضائیه باید با جدیت با مفسدان اقتصادی برخورد کرده و کوچکترین تخفیفی در مجازات آن‌ها قائل نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار