مسئول امور مدد کاری مجمع خیرین سلامت استان همدان خبر داد:

۲۴۰بیمار سخت درمان در همدان تحت پوشش طرح سخاوت

مسئول امور مدد کاری مجمع خیرین سلامت استان همدان از تحت پوشش بودن ۲۴۰بیمار سخت درمان در همدان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۵۰حامی از بیماران حمایت می کنند.

۲۴۰بیمار سخت درمان در همدان تحت پوشش طرح سخاوتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ حمید شاکری‌صفت مسئول امور مدد کاری مجمع خیرین سلامت استان همدان با اشاره به برگزاری یکصد و چهل و ششمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: پرونده 11 بیمار سخت‌درمان در این جلسه بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هشت پرونده متعلق به بیماران مبتلا به سرطان و چهار پرونده جزو سایر بیماران بود، افزود:‌ در این جلسه مساعدت بلاعوض 240 میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مورد موافقت قرار گرفت.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه 20 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌درمان تعلق می‌گیرد، گفت: از سایر مراکز 80 میلیون ریال برای بیماران سخت‌درمان تخفیف گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه دو بیمار در طرح «سخاوت» و سه بیمار در طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند، بیان کرد: مجموع مساعدت‌ها 340 میلیون ریال بوده است.
شاکری‌صفت عنوان کرد: از آنجا که گروهی ازآن بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند، نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 240 بیمار سخت‌درمان نیازمند زیرپوشش طرح سخاوت قرار دارند که در این راستا 250 حامی از این بیماران حمایت می‌کنند، افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 8096ـ 9952 ـ 9911 ـ 6037 مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند تا مساعدت‌های بیشتری به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/د. ا

مساعدت ۳۴۰میلیونی به بیماران سخت درمان

برچسب ها: وزارت بهداشت ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار