بانک مرکزی اطلاعیه داد؛

انجام تراکنش‌های شبکه بانکی طبق روال عادی با تغییر ساعت رسمی

بر اساس اعلام بانک مرکزی، خدمات پرداخت شبکه بانکی همزمان با تغییر ساعت رسمی مطابق سال‌های گذشته انجام می‌شود.

انجام تراکنش‌های شبکه بانکی طبق روال عادی با تغییر ساعت رسمیبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، با توجه به برخی اخبار منتشره در فضای مجازی در خصوص توقف ارایه خدمات پرداخت در بازه تغییر ساعت رسمی، به استحضار  می‌رساند مطابق با روال سال‌های گذشته، شبکه بانکی کشور پیش‌بینی لازم برای اعمال تغییر ساعت رسمی را به عمل آورده و از این رو مطابق با روال گذشته انجام تراکنش‌ها در فاصله زمانی ساعت قدیم تا جدید در شبکه شتاب و شاپرک پردازش می شود و از این جهت تفاوتی بین روال سال‌جاری و سال‌های قبل وجود ندارد.

همچنین شایان ذکر است، با توجه به تغییرات سامانه و عدم آمادگی یک بانک، احتمال اختلال، صرفا در پایانه های آن بانک از جمله پایانه‌های سوختگیری در بازه زمانی ذکر شده وجود دارد که توصیه می‌شود هم‌میهنان با توجه به احتمال این اختلال، برنامه ریزی لازم را برای پرداخت انجام دهند.

یادآور می‌شود، باتوجه به اینکه یک ساعت مشخص دو بار تکرار می‌شود احتمال بروز اختلال پراکنده در برخی از بانک‌ها در ساعت یاد شده وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
من نمیدونم با اینهمه مراکز نظر سنجی چطور نمیخوان بفهمن مردم با این تغییر ساعت مخالفن و باید قانونشون رو اصلاح کنن ؟من اگه کاندید مجلس بشم یکی از شعارام همین برگشتن ساعت به روال قبله
United States of America
م
۰۰:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
من از تغییر ساعت راضی نیستم
آخرین اخبار