افزایش چهار برابری حجم ترافیک درمحورهای استان کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش چهاربرابری ترافیک محورهای استان در آخرین روز تعطیلات تابستانی خبر داد.

حجم ترافیک درمحورهای استان کرمانشاه چهار برابر افزایش یافتبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ حیدری  رییس پلیس راه استان کرمانشاه  با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای استان، گفت: با توجه به اینکه امروز روز پایانی تعطیلات تابستانی است بیشتر مسافران در راه بازگشت به خانه های خود هستند و این امر موجب شده تا شاهد ترافیک سنگین در محورهای استان باشیم.

وی افزود: در حال حاضر حجم ترافیک درمحورهای استان نسبت به روزهای عادی سال بیش از سه تا چهار برابر افزایش یافته است.

حیدری از حضور بیش از 110 گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای استان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط شلوغی محورها پلیس هیچ اغماضی در برخورد با متخلفان نخواهد داشت.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه محورهای خروجی استان را پرترددترین محورهای استان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر محور همدان-کرمانشاه و کرمانشاه-اسلام آبادغرب دارای بیشترین بار ترافیکی هستند.

حیدری با توصیه رانندگان به صبوری در رانندگی، گفت: در این روزها بیشتر تصادفات به علت خواب آلودگی و خستگی راننده و نیز سرعت بالا، از نوع واژگونی است و در این راستا توصیه می شود رانندگان با توجه به شلوغی جاده‌ها با حوصله بیشتری رانندگی کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته در یک مورد واژگونی پراید در محور سرپل ذهاب به قصرشیرین، اعضای یک خانواده چهار نفره شامل پدر و مادر و دو فرزندشان جان باختند.

حیدری از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از تکرار این حوادث دلخراش پیشگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه دیررسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است، گفت: امروز روز آخر تعطیلات است و بسیاری برای رسیدن به خانه شتاب میکنند، اما باید دقت داشت حادثه خبر نمیکند و افراد بهتر است حتما در طول مسیر استراحت لازم را داشته و از هرگونه عجله و شتاب در بازگشت خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار رانندگی نباشیم.

انتهای پیام/ز

دیررسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار