امام جمعه گرگان:

با شرایط فعلی کشور همه باید پای کار باشند

نماینده، ولی فقیه وامام جمعه گرگان گفت:: باید شرایط فعلی کشور را درک کرد و همه باید کارکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله نور مفیدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه گفت: همه باید این کشور را بسازیم و تنها مسئولیت برعهده دولت و دولتمردان نیست.

نور مفیدی افزود: اگرمردم خودشان هم وارد میدان نشوند و احساس مسئولیت نکنند به تنهایی نمی‌شود کاری کرد و همه باید با درک شرایط فعلی کشور برای ساختن ایران تلاش کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ماه مهر و شروع مراکز علمی و آموزشی معلمان نیز مسئولیت سنگینی دارند، چون آن‌ها می‌خواهند انسان سازی کنند و فرزندان این سرزمین را با آرمان‌های اسلامی و انقلابی در کنار والدین تربیت کنند.

آیت الله نورمفیدی افزود: تقریبا ۱۸ میلیون دانش آموز و دانشجو داریم که همه آن‌ها آینده سازان کشور می‌باشند و نیازمند نظارت و مراقبت بیشتری هستند.

وی ادامه داد: شرایط امروز کشور می‌طلبد تا معلمان با نگاه دقیق و عمیق نسبت به اوضاع امروزی کشور به مسیر کودکان و نوجوانان و جوانان توجه ویژه داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در پایان خطبه‌های امروز گفت:بعد از واقعه عاشورا و شهادت امام حسین و یارانش مسئولیت‌ها سنگین‌تر شد. مصیبت خاندان پیامبر بعد از آن واقعه شروع شد و حضرت زینب (س) برای احیای دین خدا از با تمام وجود در صحنه‌ها ماند و از اسلام و خون برادرش حمایت کرد.


انتهای پیام /ی

 

اقامه نماز جمعه در گرگان

برچسب ها: اوقات شرعی ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.