رژه نیرو‌های مسلح در بندرعباس آغاز شد

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیرو‌های مسلح با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در بندرعباس و به میزبانی سپاه آغاز شد.

رژه نیرو‌های مسلح در بندرعباس آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیرو‌های مسلح با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در بندرعباس و به میزبانی سپاه آغاز شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این رژه ۶۰۰ فروند شناور‌های متنوع سنگین، سبک و پرنده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و همچنین ده‌ها فروند جنگنده‌های نیرو‌های هوایی ارتش و سپاه در نسل‌های مختلف حضور دارند.

وی افزود: هدف از برگزای این رژه نمایش اقتدار و سیادت دریایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و آب‌های آزاد و ارائه دستاورد‌ها و توانمندی‌های دفاعی نیرو‌های مسلح در قالب یگان‌های محمول در حوزه‌های دریایی، زمینی، هوایی و پدافندی است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۲۰۰ فروند از شناور‌های مردمی هم در این رژه حضور دارند.

سردار شریف افزود: این مراسم در ساحل بندرعباس، با حضور آحاد مردم و مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری در حال برگزاری است.

 وی گفت: برگزاری این مراسم در سواحل خلیج فارس و در نزدیکی تنگه هرمز بیانگر اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از مصالح و منافع ملی کشور و عملیاتی کردن اراده نظام و ملت ایران برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن در این منطقه راهبردی است.

انتهای پیام/ف

آغاز رژه نیروهای مسلح در بندرعباس

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.