برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح در مازندران + تصاویر

رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندان در رژه مشترک نیروهای مسلح در ساری گفت: راه ملت ایران هرگز خوشایند استکبار جهانی نبوده و نخواهد بود و از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تمام رفیت ها را برای مقابله با انقلاب اسلامی بکار گرفتند.

وی افزود: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در پرتو آیات قرآن مجید، تقویت روحیه دفاعی برگرفته از تفکر عاشورایی است.

اسلامی گفت: بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب خنثی کردن تهدیدات دشمن بدخواه و مکار این سرزمین شده است و اگر این تفکر و جهت گیری ها در راستای حفاظت انقلاب اسلامی نبود در همان روزهای نخست کشور را به کام خود مصادره می کردند.

استاندار مازندران افزود: عصبانیت آمریکای جهانخوار از این جهت است جمهوری اسلامی ایران براساس منویات مردم تصمیم گیری می کند و در کشور ایران حکومت دست نشانده و تسلیم حاکم نیست.

اسلامی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه مورد حمایت و پشتیبانی و نقش آفرینی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی ایران است.

وی افزود: امروز استکبار جهانی جبهه اقتصادی را برای مقابله با ملت در پیش گرفته است و تلاش می کند با تخریب باور و ذهن مردم و زیر سوال بردن مقبولیت نظام در پیشگاه مردم، اختلال ایجاد کند.

استاندار مازندران گفت: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا میثاق می بندیم مستحکم و استوار در راستای منویات مقام معظم رهبری برای صیانت از ارزشها ایستادگی کنیم.

ناخدا یکم کریم مصدری فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر نیز در این مراسم گفـت: دفاع مقدس درس هایی برای ما و دشمنان داشت و مهمترین درس، ایستادگی، مقاومت و همبستگی بود و اینکه اگر باهم باشیم، تمام دنیا قادر به شکست ما نخواهند بود و دشمنان با قدرت نظامی و جنگ قادر به شکست ما نخواهند بود.

وی افزود: امروز که دشمن درصدند با تحریم ها بر کشور و ملت فشار آورند، بازگشت به روحیه همبستگی، تلاش به خودکفایی کشور می تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد و اراده عاشورایی کشور اجازه توطئه ها به دشمنان را نخواهد داد و در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت ایران، با اقتدار عمل خواهند کرد.

ناخدایکم مصدری گفت: تلاقی و تقارن هفته عاشورایی و دفاع مقدس حاکی این مطلب است که هیچ مسیری روشنتر از راه امام حسین (ع )برای مبارزه با ظلم نیست.

در این مراسم، توانمندی های نیروهای مسلح با رژه از مقابل جایگاه به نمایش درآمد.

آغاز رژه مشترک نیروهای مسلح در مازندران + تصاویر

آغاز رژه مشترک نیروهای مسلح در مازندران + تصاویر

آغاز رژه مشترک نیروهای مسلح در مازندران + تصاویر

عکس از حسن پایندان

انتهای پیام/ م

آغاز رژه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار