نارضایتی، سرکشی و لجبازی چاشنی استقلال قبل از دربی

تیم فوتبال استقلال این روز‌ها حاشیه‌های زیادی را به صورت زیر پوستی تحمل می‌کند.

نارضایتی ،سرکشی و لجبازی چاشنی استقلال قبل از دربیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به دومین فصل حضور وینفرد شفر در تیم فوتبال استقلال انتظار می‌رفت که نظم بیشتری در این تیم با حضور این مربی آلمانی برقرار شود، که البته گویا نه تنها این اتفاق رخ نداده بلکه حواشی اطراف این تیم افزایش یافته و به زودی سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. شفر در مصاحبه چند روز گذشته خود هم با بازیکنان در این زمینه اتمام حجت‌ کرد، که بی شک این کار با مطلبی که مطرح می‌شود بی ربط نیست.

شنیده می‌شود یکی از کاپیتان‌های با تجربه استقلال که در حال حاضر چند سال متوالی در جمع آبی پوشان حضور دارد با ساشا شفر فرزند سر مربی تیم رابطه عمیقی دارد تا جایی که این موضوع تاثیر خود را در این تیم گذاشته است. حضور مداوم او در بازی‌ها و البته نیمکت نشینی رقیب او را نیز به این موضوع ارتباط می‌دهند و گفته می‌شود مدیران استقلال هم از این موضوع ناراحت هستند.

دعوای یکی از بازیکنان خارجی استقلال که با کلی دردسر و پیامک بازی در صفحات مجازی به این تیم پیوست این روز‌ها بلای جان تیم شفر شده است. بازیکنی که شنیده می‌شود با اکثر بازیکنان تا به امروز درگیری داشته و رفتار خشن او صدای خیلی‌ها را در آورده است.

شنیده می‌شود صبر یکی از بازیکنان کلیدی استقلال که فصل گذشته خوش درخشید در مورد نیمکت نشینی به پایان رسیده است و احتمال می‌رود به هر نحوی نارضایتی خود را مطرح کند.

از همه مهم‌تر لجبازی یکی دیگر از بازیکنان استقلال که در رقابت‌های آسیایی هم نوک پیکان همه منتقدان به سمت او بود باعث شده تا تیم شفر نظم و انضباط خود را از دست بدهد. این موضوع به نقطه ضعف استقلال تبدیل شده است. اگر شفر نتواند مدیریت خوبی روی بازیکنان داشته باشد چند دستگی بین آنها به زودی نمایان می‌شود و در نتایج تیم فوتبال استقلال هم تاثیر گذار خواهد بود و در آستانه دربی می‌تواند برای آبی پوشان پایتخت خطرناک باشد.


بیشتر بخوانید:ترکیب احتمالى استقلال مقابل نساجى مازندران

خرید‌های بنجل و سلیقه آنتیک شفر

برنامه استقلالی‌ها قبل از دیدار مقابل نساجی مازندران


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار