دفاع مقدس درخشان ترین و نام آشناترین حقیقت در تاریخ کشور است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دفاع مقدس درخشان ترین و نام آشناترین حقیقت در تاریخ کشور است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: هر تهدیدی در هر نقطه از جغرافیای سرزمینی، فرا سرزمینی و جهان اسلام را پاسخ خواهیم داد.

وی گفت : دفاع مقدس درخشان ترین و نام آشناترین حقیقت در تاریخ کشور است و حماسه پرافتخار مردم قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی است.

وی افزود:عزت آفرینی مردم که رشیدترین فرزندان خود را در راه ولایت، با تاسی از فرهنگ عاشورایی و در تحقق شعار هیهات منا الذله فرستادند تا هرگز تسلیم ظلم نشوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور بیان کرد: دفاع مقدس نماد استقامت و پایداری در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب است و یادآور سال های عشق، بی قراری و ولایت مداری و خون شهدایی که در پای شجره طیبه ریخته شد تا دشمنان را در اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

وی تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس دانشگاه بود و جوانان ما در دفاع از آرمان های خود در این میدان خوش درخشیدند.

امیر آریانفر گفت: در حال حاضر نیروهای مسلح قهرمان ما با تاسی از فرهنگ عاشورایی، ایثارگری و فداکاری های هشت سال دفاع مقدس در اوج آمادگی قرار دارند و این آمادگی را احراز کرده اند.

این فرمانده عالی‌رتبه ارتش افزود: هر تهدیدی را در هر نقطه از جغرافیای سرزمینی، فرا سرزمینی و جهان اسلام را پاسخگو هستیم و نیروهای مسلح این آمادگی را دارند تا تهدیدات دشمن را در هم بشکنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: نیروهای مسلح با عشق و ولایت پذیری هر لحظه و در هر مکانی آماده جانفشانی در راه اهداف والای نظام مقدس و ملت قهرمان ایران اسلامی هستند.

 

 

انتهای پیام/د

هر تهدیدی در هر نقطه از جغرافیای سرزمینی را پاسخ خواهیم داد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.