مراسم رژه نیروهای مسلح در کردستان برگزار شد

همزمان با 31 شهریور ماه روز آغاز جنگ تحمیلی و حمله رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران و شروع هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح کردستان در سنندج برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نیروهای مسلح مستقر در این استان با برگزاری رژه، اقتدار و آمادگی خود را برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در سنندج رژه نیروهای نظامی و انتظامی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بلوار آزادگان برگزار شد و یگان های نمونه نیروهای مسلح (ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی، بسیج مردمی) از مقابل کلام الله مجید رژه رفتند و قدرت و آمادگی دفاعی بالای خود را به نمایش گذاشتند.

تیم های رژه موتوری، تانک، خودرویی و پیاده نظام با نظم خاصی از جلوی جایگاه رژه رفتند و مقتدرانه نشان دادند جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کردستان از جمله سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج مردمی آماده دفاع در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز به ایران اسلامی است.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان این استان حضور داشتند.

31 شهریور همزمان با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال 59 تا 6 مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

برگزاری آیین  رژه نیروهای مسلح در کردستان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.